آرالپ  فروشگاه لپ تاپ استوک

آرالپ فروشگاه لپ تاپ استوک

اخبار ، معرفی و نقد و بررسی انواع لپ تاپ و سحت افزارهای کامپیوتر
آرالپ  فروشگاه لپ تاپ استوک

آرالپ فروشگاه لپ تاپ استوک

اخبار ، معرفی و نقد و بررسی انواع لپ تاپ و سحت افزارهای کامپیوتر

نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo thinkpad T480


طراحی لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T480

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T480 دارای طراحی زیبایی است که بسیار کاربردی است و با شاسی استاندارد لپ تاپ های سری لنوو تینکپد مشکی ریون که با صفحه ای نرم تزئین شده است. در چند سال گذشته تغییری در ظاهر سری تینکپد لنوو ایجاد نشده است، بنابراین احتمالاً نمی‌توانید لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad T480 را از لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad T470  یا لپ تاپ لنوو  Lenovo ThinkPad T460 تشخیص دهید.


با داشتن ابعاد 33.6*23.2* 2 سانتی متری و وزن 1.6 کیلوگرمی ، لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T480 باریک ترین یا سبک ترین لپ تاپ تجاری 14 اینچی دنیا نیست. امانسبت به نسل های قبلی سری تینکپد قابل حمل تر است و وزن نسبتا پایینی دارد. هر چند که نسبت به لپ تاپ ThinkPad T480s ( وزن 1.36 کیلوگرم ، 1.82 سانتی متر ضخامت) یا لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon (وزن 1.12 کیلوگرم، 1.57 سانتی متر ضخامت) سنگین تر و ضخیم تر است. همچنین نسبت به سایر رقبای هم رده مثل لپ تاپ اچ پی HP EliteBook 1040 (وزن 1.54 کیلوگرم، 1.52 سانتی متر ضخامت) و لپ تاپ دل Dell Latitude 7390 با ابعاد 13 اینچی (وزن 1.54 کیلوگرم، 1.77 سانتی متر ضخامت) هر دو نازک تر و سبک تر هستند.


کاربری Lenovo ThinkPad T480

با توجه به سی پی یو و کارت گرافیک و قابلیت ارتقای لپ تاپ استوک لنوو T480 برای کاربری های زیر مناسب است.

توصیه فروشگاه آرالپ این است که قبل از خرید از طریق واتساپ شرکت مشاوره خرید انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.



صفحه نمایش Lenovo ThinkPad T480

برای بهره وری عالی، صفحه نمایش  لمسی 1920 *1080 در لپ تاپ ThinkPad T480 ما تصاویر واضح و زوایای دید ثابتی ارائه می دهد، اما رنگ ها و روشنایی آن معمولی است. زمانی که من یک تریلر از Pacific Rim Uprising را تماشا می کردم، رنگ‌هایی مانند آتش نارنجی که از رنگ جیگری و آبی در کت و شلوار جان بویگا می‌آمد دقیق بودند به راحتی دیده می شدند. جزئیات ظریف، مانند برخی از مدال های لباس نظامی، به راحتی قابل تشخیص بودند.

قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش لنوو T480 برای کسانی که به استفاده از گوشی عادت کرده اند، برای وبگردی و استفاده همزمان از چند نرم افزار بسیار جذاب خواهد بود.



پورت های لپ تاپ T480

با لپ تاپ ThinkPad T480، نیاز شما برای خرید تبدیل و داشتن انواع پورت به صفر می رسد. این لپ‌تاپ لنوو دارای هر پورتی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، از جمله دو پورت USB 3.0، یک پورت اترنت با اندازه کامل، خروجی HDMI و یک کارت‌خوان SD.

لپ تاپ T480 از یک پورت USB Type-C برای شارژ استفاده می کند و یک اتصال جداگانه Thunderbolt 3 را برای اتصال به تجهیزات جانبی پرسرعت مانند کارت های گرافیک خارجی فراهم می کند. شارژ از طریق Type-C به لپ‌تاپ اجازه می‌دهد تا از یک اکوسیستم کامل از شارژرها و داک‌های شخص ثالث استفاده کند.

صفحه‌کلید لپ تاپ T480

صفحه کلید ThinkPad T480 با کلیدهای لمسی و لبخندی شکل و بازخورد قوی خود، تجربه تایپ بسیار خوبی را ارائه می دهد. این کلیدها 1.7 میلی‌متر اندازه دارند و به 72 گرم نیرو برای تایپ نیاز دارند که عمیق‌تر و قوی‌تر از صفحه کلیدهای اکثر لپ‌تاپ‌های تجاری است. در آزمون تایپ 10fastfingers.com، نرخ 105 کلمه در دقیقه با نرخ خطای 6 درصد را به دست آوردیم که سریعتر و کم خطا تر از سایر لپ تاپ های هم رده است.

لپ تاپ T480 موجود دارای کیبورد بک لایت یا چراغ کیبورد است. این قابلیت برای افرادی که شب ها از لپ تاپ استفاده می کنند و تایپ انجام می دهند بسیار کاربردی است.

کیفیت پخش صدا لپ تاپ T480

در واقع برای یک لپ تاپ تجاری، لپ تاپ ThinkPad T480 کیفیت پخش صدای بسیار خوبی دارد. وقتی آهنگ «Back in Black» از AC/DC را اجرا کردم، تمام صداهای زیر موسیقی خالی شنیده می شد، و می‌توانستم جداگانه صدای پرکاشن را از باند سمت چپ و صدای گیتار را از باند سمت راست بشنوم. با حداکثر صدا، صدا سالن غذاخوری خانه من را پر می کرد.

وبکم لپ تاپ لنوو T480

لنز وبکم 720p در لپ تاپ ThinkPad T480 تصاویری با رنگ های ثابت و روشنایی مناسب نسبت به یک وب کم داخلی ارائه می دهد. وقتی چند سلفی گرفتم، جزئیات روی صورتم مشخص بود و همه چیز در اتاق درخشان اما کمی سفید شده به نظر می رسید. اگر آن را با دوربین IR اختیاری پیکربندی نکنید، T480 دارای ThinkShutter جدید لنوو است که روی سنسور می‌چرخد تا از حریم خصوصی شما محافظت کند.


قابلیت ارتقا در لپ تاپ لنوو تینکپد T480

قابلیت ارتقا نسبت به توان سی پی یو و مادربرد در تمام لپ تاپ ها وجود دارد .شرکت های سازنده لپ تاپ این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دهند تا چند سالی بتوانند لپ تاپ خود را با برنامه های روز سازگار نگه دارند.

لپ تاپ لنوو T480 این قابلیت را دارد که تا 16 گیگابایت رم و یک ترابایت هارد را پشتیبانی کند. فروشگاه آرالپ این امکان را فراهم کرده که قبل از خرید بتوانید لپ تاپ مورد نظرتان را ارتقا دهید.

توجه داشته باشید سی پی یو و کارت گرافیک در لپ تاپ قابل ارتقا نیست.

منبع:

مجله لپ تاپ - نقد و بررسی لپ تاپ لنوو تینکپد t480

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد