آرالپ  فروشگاه لپ تاپ استوک

آرالپ فروشگاه لپ تاپ استوک

اخبار ، معرفی و نقد و بررسی انواع لپ تاپ و سحت افزارهای کامپیوتر
آرالپ  فروشگاه لپ تاپ استوک

آرالپ فروشگاه لپ تاپ استوک

اخبار ، معرفی و نقد و بررسی انواع لپ تاپ و سحت افزارهای کامپیوتر

نقشه راه اپل: مک بوک های M3 و آیپدهای OLED در میان 17 محصول جدید

نقشه راه اپل برای سال‌های 2023-2024، نوید یک مجموعه هیجان‌انگیز از 17 محصول جدید را می‌دهد که دارای افزوده‌های قابل توجهی مانند مک‌بوک‌های M3 و آی‌پدهای OLED هستند. پس از رونمایی اخیر از Vision Pro در WWDC، اپل برنامه های بلندپروازانه ای برای سال آینده دارد. به گفته منابع موثقی مانند مارک گورمن از بلومبرگ، این شرکت کوپرتینویی قصد دارد طیف گسترده‌ای از ارتقاها و نسخه‌های سخت‌افزاری را در سبد محصولات خود معرفی کند.

به‌روزرسانی محصول پیش‌بینی‌شده شامل آی‌پد پروهای اصلاح‌شده و اولین مورد انتظار تراشه‌های سیلیکونی M3 اپل در مدل‌های مک‌بوک پرو است. به نظر می رسد اپل مصمم به ارائه مجموعه ای چشمگیر از دستگاه های بهبود یافته است که نیازهای در حال رشد مشتریان خود را برآورده می کند. گزارش Gurman بینشی از برنامه های اپل برای سال 2023 ارائه می دهد و نگاهی اجمالی به آنچه می توانیم در آینده نزدیک انتظار داشته باشیم ارائه می دهد.

گام بعدی اپل: 2023-2024

گام بعدی اپل: 2023-2024

  • iPhone 15
  • iPhone 15 Plus
  • iPhone 15 Pro
  • iPhone 15 Pro Max
  • (N207, N208) Apple Watch Series 9
  • Apple Watch Ultra Gen 2 (N210)

در ماه های آینده، تمرکز اپل بر نهایی کردن سیستم عامل Vision Pro، VisionOS و برنامه های همراه آن خواهد بود. اگرچه تنها بخشی از برنامه های وعده داده شده در طول ارائه Vision Pro در WWDC به نمایش گذاشته شد، اپل منابع قابل توجهی را به توسعه نرم افزار اختصاص می دهد تا از راه اندازی موفقیت آمیز در سال 2024 اطمینان حاصل کند.

یکی از برجسته های فوری اپل، خط تولید آیفون 15 خواهد بود که انتظار می رود در رویداد سپتامبر معرفی شود و اندکی پس از آن عرضه شود. علاوه بر این، این رویداد احتمالاً دارای دو مدل جدید از اپل واچ سری 9 و معرفی نسل دوم اپل واچ اولترا خواهد بود. اپل واچ اولترا به طور بالقوه می‌تواند اولین محصول اپل باشد که از نمایشگر میکرو LED استفاده می‌کند و تعهد اپل به فناوری‌های پیشرفته را نشان می‌دهد.

گام بعدی اپل: 2024 و پس از آن

گام بعدی اپل: 2024 و پس از آن

  • M3 13-inch MacBook Pro (J504)
  • M3 Pro 14-inch MacBook Pro (J514)
  • M3 Max 16-inch MacBook Pro (J516)
  • 2024 iMac 24-inch models (J433, J434)
  • 2024 13-inch MacBook Air (J613)
  • 2024 15-inch MacBook Air (J615)
  • OLED iPad Pro models (J717, J720)
  • 2024 iPad Air to replace M1 model (J717)

با نگاهی به سال 2024، اپل برنامه های بلندپروازانه ای برای محصولات موجود خود دارد. گورمن پیشنهاد می‌کند که اپل در حال حاضر روی نسل دوم هدست‌های Vision Pro AR/VR کار می‌کند که هم مدل‌های رده بالا و هم مدل‌های پایین‌رده در دست توسعه هستند. هدف این هدست‌های جدید ترکیب ویژگی‌هایی است که در ابتدا برای Vision Pro برنامه‌ریزی شده بود، مانند پشتیبانی از مانیتور مجازی برای چندین دستگاه مک، پشتیبانی از چندین Personas در تماس‌های FaceTime، و تمرکز بیشتر بر تناسب اندام مجازی و محتوای Fitness+.

با این حال، این برنامه های بلندمدت برای انتشار در سال 2025 پیش بینی شده است. در کوتاه مدت، اپل به نوسازی کاتالوگ محصولات خود اختصاص دارد تا با خواسته های مشتریان هماهنگی داشته باشد. به غیر از هدست ویژن پرو، اپل در حال کار بر روی چندین دستگاه است که قرار است در آینده نزدیک عرضه شود. اینها شامل نسل سوم AirPods Pro، نمایشگرهای هوشمند شبیه به هاب های خانگی و ستاپ باکس پیشرفته Apple TV است.

چشم انداز اپل

چشم انداز

با چشم انداز سال 2023 که سال مهمی برای اپل است، سال 2024 حتی قابل توجه تر است. انتظار می‌رود تراشه سیلیکونی M3 اپل انقلابی در دستگاه‌های iMac و MacBook Pro ایجاد کند و اپل را به عنوان یک پیشرو از نظر نازکی، طراحی سبک وزن، کارایی و قدرت معرفی کند. از آنجایی که رقبا در تلاش برای عقب نشینی هستند، پیگیری بی وقفه اپل برای نوآوری تضمین می کند که پیشنهادات آن در خط مقدم بازار باقی بماند.

در پایان، نقشه راه اپل برای سال‌های 2023-2024، مجموعه‌ای از محصولات و پیشرفت‌های جدید و هیجان‌انگیز را در دسته‌های مختلف دستگاه‌ها، از جمله اپل واچ، مک‌بوک پرو و مجموعه‌های آی‌پد، نوید می‌دهد. از آنجایی که اپل به دنبال کردن مرزها و تعیین استانداردهای صنعتی جدید ادامه می‌دهد، مصرف‌کنندگان می‌توانند منتظر سالی پر از فناوری پیشگامانه و تجربیات کاربر پیشرفته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد