آرالپ  فروشگاه لپ تاپ استوک

آرالپ فروشگاه لپ تاپ استوک

اخبار ، معرفی و نقد و بررسی انواع لپ تاپ و سحت افزارهای کامپیوتر
آرالپ  فروشگاه لپ تاپ استوک

آرالپ فروشگاه لپ تاپ استوک

اخبار ، معرفی و نقد و بررسی انواع لپ تاپ و سحت افزارهای کامپیوتر

نقد و بررسی لپ تاپ دل dell latitude E5530

نقد و بررسی لپ تاپ دل dell latitude E5530

تو بازه قیمتی 7-8 میلیون لپ تاپ استوک دل لتیتیود 5530 با صفحه نمایش 15.6 اینچی و پردازنده i5 برای بسیاری از کاربری ها گزینه مناسبیه. بریم با هم ببینیم 5530 چه ویژگی های دیگه ای داره.

این اطلاعات از نسخه موجود در فروشگاه آرالپ جمع آوری شده و ممکنه شما با لپتاپ 5530 در فروشگاه دیگه مواجه بشید که دقیقا همین ویژگی ها رو نداشته باشه. علتش هم اینه که لپ تاپ های استوک در کشور مبدا توسط کمپانی های تولید لپ تاپ به صورت اختیاری گزینه هایی رو در اختیار خریدار قرار میدن که می تونه تعیین کنه مثلا وبکم داشته باشه یا نداشته باشه. در مورد سایر ویژگی ها هم همینطوره.

بدنه لپ تاپ دل 5530

اولین تصویری که از لپ تاپ دل لتیتیود ۵۵۳۰ میشه دید ترکیب رنگ های نقره ای و مشکی بدنه است. 
مثل سایر لپ‌تاپ‌های سری لتیتیود لوگو‌ شرکت دل رو روی درب لپ تاپ می تونید ببینید.
درب لپ تاپ از جنس آلومینیوم ،جنس قاب داخلی از آلیاژ منیزیوم ، لوله ها از جنس استیل و زیر لپ تاپ از پلاستیک است.
یک نوار نقره ای رنگ دور لپ‌تاپ دیده میشه که دکمه دستی روشن کردن وای فای رو از رو به رو می تونید ببینید. همچنین در کنار این نوار از روبرو قفل اصلی درب لپ تاپ قرار داره که به واسطه کشیدنش می تونید در لپ تاپ رو باز کنید. و صفحه نمایش لپتاپ قابلیت چرخش  180 درجه داره .

پورت‌ها

لپ تاپ دل 5530 پورت های نسبتا کاملی داره و میشه گفت تمام پورت های کاربردی رو داره.  سمت چپ لپ‌تاپ یک پورت usb و یک پورت esata رو داریم همزمان از usb پشتیبانی می‌کند. همچنین یک پورت hdmi  در کنارش خروجی جریان هوای کیس لپ تاپ می بینیم.
پشت لپ تاپ سوکت شارژ لپ تاپ،  یک درگاه usb۲ و پورت لن که محل قرار گرفتن سیم مودم هست رو داریم.
در بخش راست لپ تاپ یک پورت VGA ، دی وی دی رایتر ، یک پورت USB2 و در نهایت جک میکروفون و هدفون رو میبینید. لپ تاپ 5530 از پورت میکروفون و هدفون با یک جک پشتیبانی میکند.

کیبورد و تاچ پد 5530

صفحه کلید لپ تاپ 5530 مشابه سایر لپ تاپ های  ۱۵.۶ اینچی، نامپد داره. بالای صفحه کلید ، سمت راست دکمه پاور و سمت چپ دکمه های مربوط به تنظیم صدا را می‌بینید که میتونید با فشار دادن این دکمه ها صدا رو قطع یا کم و زیاد کنید.
دکمه های صفحه کلید اندازه نسبتا بزرگی دارند که به زیبایی و یکپارچه در کنار هم قرار گرفتند. طراحی  صفحه کلید 5530 ، اثر انگشت لپ تاپ های سری لتیتیود دل است . این کیبورد حس نسبتاً خوبی را هنگام تایپ به شما القا می‌کنند و یکپارچگی آن کمک می کند تا سرعت تایپ بالایی داشته باشید.

لپ تاپ لتیتیود ۵۵۳۰ تاچ پد نسبتاً کوچکی داره اما در عین حال واکنش پذیری آن بالاست و به سرعت فرمان شما را به سیستم منتقل می کند. دو تا دکمه بزرگ زیر تاچ پد قرار گرفته که کلیک راست و کلیک چپ موس رو دارند.


صفحه نمایش

لپتاپ دل 5530 صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی مات داره . رزولوشن این صفحه نمایش  ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل یا اچ دی است.
صفحه نمایش بزرگ میتونه برای افرادی که کاربری حسابداری یا بازارهای مالی دارند مفید باشه و مات بودن آن باعث میشه چشم کاربر در استفاده طولانی مدت از لپتاپ، اذیت و خسته نشه.  مات بودن صفحه نکایش گاهی با کم نور بودن اشتباه گرفته میشه.  اما همین مات بودن باعث میشه از انعکاس نورهای مزاحم جلوگیری بشه.

توصیه میکنم اگه به دنبال صفحه نمایش پرنور هستید سراغ صفحه های مات ندارید . اما اگه به دنبال سلامت چشمهاتون در بلند مدت هستید و یا ساعت های طولانی پای لپتاپ میشینید، صفحه مات گزینه مناسبیه.

عملکرد

پردازنده مرکزی دل 5530 ، اینتل core i5 3320m  است که برای کاربری نیمه‌حرفه‌ای کاملاً مناسب است. کانفیگ پیش فرض این لپ تاپ حافظه رم ۴ گیگ داره که تا ۱۶ گیگ قابل ارتقا است.
هارد پیش فرض لپ تاپ 500 گیگ است که تا دو ترابایت حافظه اس اس دی یا هارد اچ دی دی قابل ارتقاست.
کارت گرافیک اینتل اچ پی ۳۰۰۰ داره که برای کارهای سبک و اجرا کردن فتوشاپ در حد مبتدی مناسب است . هرچند نمیشه توقع کار سنگین ازش داشت.
لپتاپ دل 5530 تو بازه قیمتی ۷-۸ میلیون تومان توی سایت موجود است و میشه با چند کلیک اون رو تهیه کرد. این لپ تاپ برای کاربری های مثل حسابداری، بازارهای مالی، دانشجویی ، همچنین برای کسانی که وب گردی یا تولید محتوای متنی می‌کنند کاملا مناسب است. و با توجه به قیمت، کارایی کاملا مناسبی داره.
5530 وزن خیلی بالایی نداره ولی اینکه 1700 گرم وزن داره ، برای جابجایی خیلی مناسب نیست.

عمر باتری

لپ تاپ استوک دل 5530 تو تست باتری آرالپ، هنگام پخش ویدیو تست ، یک ساعت و چهل و پنج دقیقه شارژ نگه داشت. این زمان ، هنگام استفاده از لپ تاپ برای وبگردی کمتر میشه به حدودا یک ساعت و پونزده دقیقه میرسه.


از اینکه تا انتها همراهم بودید ممنونم. برای حمایت از ما و دیدن نکات انتخاب و نگهداری از لپ تاپ و به پیج اینستاگرام آرالپ سر بزنید . نظراتتون رو برام کامنت کنید و اگه سوالی داشتید زیر همین پست بنویسید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشم.

لپ تاپت چقدر قابل ارتقاست؟


وقتی لپ تاپ گرونه و نرم افزارهای جدید به سخت افزار قوی تری برای اجرا نیاز دارند، بهترین راه ارتقا لپ تاپ خواهد بود. اما هر لپ تاپ چقدر قابل ارتقاست؟

یکی از تصورات غلطی که مدتهاست در ذهن کاربران ایرانی در مورد دستگاه الکترونیکی وجود دارد اینکه دستگاه اگه باز بشه از اورجینال بودن در میاد.
این تصور ممکن است در مورد بعضی از دستگاه الکترونیکی معنی داشته باشه . مثلا در مورد دستگاهی که امکان باز شدن نداره و با فشار و چسب به اصطلاح پلمپ شده است. اما لپ تاپ ها و شرکت های سازنده لپ تاپ در مورد لپ تاپ خود تصمیم های متفاوتی دارند.
با توجه به اینکه نرم افزار را به سرعت پیشرفت کردند و آپدیت های جدیدی از آنها در اختیار کاربران قرار گرفته و همچنین برای کاهش هزینه کاربران، شرکت های سازنده لپ تاپ امکانی را فراهم کردند تا کاربر بتواند به واسطه باز کردن چند پیچ، رم و هارد دستگاه خود به ظرفیتی بالاتر    ارتقا دهد.
ما هم با توجه به افزایش بی رویه قیمت لپ تاپ و نیاز مخاطب به ارتقاء لپ تاپ های قدیمی، ضروری دونستیم این پست رو تهیه کنیم. این که چقدر لپ تاپ قابل ارتقاست را در ادامه توضیح میدم.


برای اینکه بفهمیم لپ تاپ ما چقدر قابل ارتقاست

  • اولین اقدام اینکه وارد سایت گوگل بشیم
  • صفحه سایت گوگل که باز شد در بخش جستجو مدل دقیق لپ تاپ خود را وارد کنیم. من لپ تاپ دل لتتیود 6430 رو انتخاب کردم.

  • در صفحه ای که باز میشه اولین لینک، لینک سایت کورشیال هست که تصویرش رو توی عکس زیر میتونید ببینید


همانطور که در تصویر میبینید مدل دستگاه بالای صفحه دیده میشه و دو تا دکمه حداکثر رم و حداکثر هارد مورد نظر رو می تونید ببینید.
این سایت به عنوان فروشنده سخت افزارهای مختلف مثل رم و هارد شناخته میشه و به شما اطلاعات رم و هارد مورد نیاز و قابل ارتقا لپتاپتان را در سایت نشون میده.

همونطور که در تصویر بالا میبینید، در قسمت بالا به حداکثر رم ساپورت شده در سیستم شما اشاره می‌کند .گزینه دوم تعداد اسلات های رابط نشان می‌دهد. در نهایت به شما نشون میده که بهترین رم هایی که می تونید روی سیستمتون نصب کنید چه ظرفیتی دارد.


در بخش هارد، هاردهای اس اس دی  با ظرفیت های مختلف رو میبینید که میتونید روی سیستم خودتون نصب کنید. توجه کنید که از بالا به پایین حجم و ظرفیت هاردها کمتر میشه. پس عدد اولی که اون بالا می بینید تعیین کننده بالاترین ظرفیت ارتقاء هارد شماست.

امیدوارم مطلب بالا برای شما کاربردی باشه ما را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام دنبال کنید.اگر در استفاده از این سایت به مشکل برخوردید زیر این پست کامنت بزارید تا راهنماییتون کنم .

ممنون از اینکه همراهم بودید

راهنمای انتخاب سی پی یو

راهنمای انتخاب سی پی یو

پردازنده یا سی پی یو لپ تاپ از اجزای غیر قابل ارتقا در لپ تاپ است. به همین دلیل باید در انتخاب سی پی یو دقت زیادی داشت. این پست به شما کمک می کند تا پردازنده مناسب خود را بیابید.

انتخاب پردازنده به عنوان مغز متفکر لپ تاپ اهمیت زیادی داره چون قراره تا وقتی از اون لپ تاپ استفاده میکنید همراهتون باشه.

برای انتخاب بهتر و مناسب تر پردازنده توصیه میکنم به پست های انواع پردازنده ای ام دی و معرفی انواع سی پی یو اینتل سر بزنید.

کار سی پی یو چیه؟

سی پی یو یا به اصطلاح فارسی پردازنده، واحد پردازش مرکزی کامپیوتر است. این بخش وظیفه پردازش داده های ورودی و خروجی و اجرای دستورالعمل ها را به عهده دارد.

هر چه پردازنده قوی‌تر باشد، قادر به پردازش حجم بیشتری از اطلاعات خواهد بود و در نتیجه سرعت سیستم نیز بالاتر خواهد رفت. تمام بخش‌های مختلف کامپیوتر به CPU وابسته هستند و بدون آن هیچ عملیاتی انجام نمی‌شود. اما CPU نیز به تنهایی قادر به فعالیت نیست و به حافظه برای نگه‌داری اطلاعات، پردازنده گرافیکی برای رندر تصاویر و هزاران قطعه ریز و درشت دیگر نیاز دارد. اگر به دنبال کاربرد سی پی یو در کامپیوتر هستید باید بگویم که مغز کامپیوتر، CPU آن است و هنگام خرید کامپیوتر و لپ تاپ یا سرور و استوریج، توجه به مدل پردازنده آن بسیار مهم است.

چطور بین دو پردازنده یکی رو انتخاب کنم؟

وقتی می خواید یه لپتاپ بخرید یا اینکه کیس جمع کنید، معمولا بین چند گزینه برای انتخاب سی پی یو گیر می کنید. تو همچین شرایطی چطور بفهمیم کدوم سی پی یو برای کاربری ما مناسب هست؟ من سایت یوزربنچمارک رو پیشنهاد میکنم.

برای انتخاب و مقایسه  سی پی یوها در یوزربنچمارک مراحل زیر را انجام بدید:

  • مرورگر را باز کنید
  • وارد سایت www.google.com شوید

  • در باکس جستجو نام پردازنده اول را وارد کنید
  • یه فاصله بذارید و بعد vs را تایپ کنید
  • یه فاصله بذارید و نام سی پی یو دوم را وارد کنید

کلید اینتر را فشار دهید و در نتایج جستجو روی اولین لینک کلیک کنید. لینک اول مطابق شکل بالا سایت یوزربنچمارک را به شما نشان می دهد . روی لینک کلیک کنید تا وارد سایت شوید . در بالای سایت تصویری مانند زیر میبینید.

در بخش اول می توانید اطلاعاتی مثل امتیاز کلی پردازنده ها، نام دقیق ،تعداد هسته ها، تعداد ترید ها، فرکانس پردازنده، توان مصرفی ، زمان انتشار و گاهی معماری پردازنده را نیز ببینید. شاید این اطلاعات کمی گنگ به نظر بیاد اما بسیاری از قابلیت ها از همین اطلاعات قابل تشخیص هستند.

سایت یوزر بنچمارک برای ساده کردن این مقایسه، اطلاعات مربوط به کاربری هر پردازنده را در سه کارایی مختلف

  1. gaming گیمینگ کارایی پردازنده در اجرای بازی
  2. desktop دسکتاپ کارایی پردازنده در کارهای روزمره
  3. workstation ورک استیشن کارایی پردازنده در انجام کارهای سنگین و رندر

در اختیار مخاطبان قرار می دهد. این اطلاعات به صورت زیر در سایت نمایش داده می شوند.

در ادامه این مقایسه ، اطلاعاتی در مورد میانگین امتیازات با هسته های مختلف، امتیاز اورکلاک پردازنده ها ، و شاخص رشد قیمت آنها را می توانید مشاهده کنید.

امیدوارم مطلب بالا در انتخاب پردازنده مناسب به شما کمک کند. این سایت قابلیت های دیگه ای ، مثل تست سیستم ، اسمبل کردن، مقایسه کارت گرافیک ها و... را در اختیار شما قرار می دهد.

هر چند در مورد صحت اطلاعات و مقایسه هایی که انجام میدهد ، اختلاف نظرهای زیادی بین کارشناسان حوزه کامپیوتر وجود دارد، اما در دسترس ترین ابزار برای مقایسه و سنجش سخت افزار برای کاربران ایرانی است.

با تجربه ای که تو این چند سال در استفاده از این سایت داشتم ، می تونم بگم تا حدود زیادی داده های درستی در اختیار کاربر میذاره و می تونه ابزار مناسبی برای انتخاب باشه.

برای حمایت از ما به پیج اینستاگرام آرالپ سر بزنید و نکات تست ، نگهداری  و مراقبت از لپتاپ  رو یاد بگیرید. اگه در استفاده از سایت یوزربنچمارک مشکل داشتید، زیر این پست بپرسید تا در کوتاهترسن زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

نقد و بررسی لپ تاپ دل dell latitude 6430

نقد و بررسی لپ تاپ دل dell latitude 6430

اگه لپ تاپی با کارت گرافیک مجزا و پورت های متنوع نیاز دارید که به دستگاه های مختلف وصل شود و قیمت مناسبی داشته باشد، پیشنهاد میکنم لپ تاپ دل 6430 بررسی کنید

سری لپ تاپ‌های Latitude دل که دارای بهره وری بالایی هستند از مدت‌ها پیش در بین کاربران محبوب بوده اند. زیرا ترکیبی قوی از عملکرد و استقامت را با طراحی زیبا به ارمغان می آورند. لپتاپ Dell Latitude E۶۴۳۰ چهارده اینچی با ارائه عملکردی قوی، شاسی فلزی جذاب و بادوام و بیش از ۱۰ ساعت عمر باتری، این سنت غنی را ادامه می‌دهد.

طراحی و دوام

Dell Latitude E۶۴۳۰  همان درب آلومینیومی خاکستری و فلزی، بدنه کرومی مات و اضلاع زاویه‌ای مشابه مدل قبلی خود، Dell Latitude E۶۴۲۰ را دارد. E۶۴۳۰ با طراحی زیبایی که ما را به یاد سفینه علمی-تخیلی میاندازد. مانند تمام لپ تاپ های فعلی سری Latitude E۶۴۰۰ دل، E۶۴۳۰ برای دوام با شاسی (Tri-Metal)ساخته شده است که از یک قاب آلیاژ منیزیم، لولا‌های فولادی تقویت شده، سپر کروم مات، مهر و موم محافظ LCD و کیبورد مقاوم ساخته شده است .

صفحه کلید

صفحه کلید Dell Latitude E6430 دارای نور پس زمینه و مقاومت در برابر نفوذ آب است و از سطح لمسی مناسبی برخوردار است. این کار را با یک پد کف دست و پلاستیکی با لمس نرم و راحت ترکیب کنید و یکی از بهترین تجربه های تایپ در یک نوت بوک را داشته باشید. ما توانستیم در آزمون تایپ ده انگشت ، فقط با یک درصد خطا ، نمره 92 کلمه در دقیقه را بدست آوریم که بسیار بالاتر از میانگین 80 کلمه در دقیقه است.

با زدن Fn + پیکان راست ، ما می توانیم نور پس زمینه صفحه کلید را تنظیم کنیم و از بین پنج حالت خاموش ، 25 درصد ، 50 درصد ، 75 درصد و 100 درصد روشنایی را انتخاب کنیم. حتی در 100 درصد ، نور به خیلی روشن نبود و از شکاف های بین کلیدها می تابید.

صفحه لمسی و نشانگر استیک

صفحه لمسی 3.2 1. 1.75 اینچی امکان پیمایش دقیق در محیط دسکتاپ را فراهم کرده و حتی از قابلیت حرکتی چند لمسی قابل اطمینان نیز پشتیبانی می کند. چرخش با انگشت برای بزرگنمایی ، چرخش و سه انگشت همه به نرمی کار می کنند. دو دکمه بزرگ نیز بازخورد مناسب را ارائه می دهند.

علاوه بر صفحه لمسی ، Latitude E6430 گزینه ناوبری دیگری را نیز شامل می شود: یک ژوئستیک اشاره بین کلیدهای G و H. در حالی که ما طرفداران پر و پا قرص TrackPoint هستیم که Lenovo روی ThinkPad خود قرار می دهد ، توپی لاستیکی Dell نسبت به کلیدهای اطراف آن بسیار کم کیفیت تر است و لمس آن خیلی خوشایند نیست. اگر دل می خواهد ترفندهای اشاره گر را در نوت بوک های تجاری خود ادامه دهد ، باید دوباره این طرح آزار دهنده را بررسی کند.

حرارت

Dell Latitude E6430 در طول تست های ما کاملاً خنک و خنک بود. بعد از 15 دقیقه پخش ویدئو در حالت تمام صفحه ، اندازه صفحه لمسی فقط 80 درجه بود ، صفحه کلید فقط 82 درجه و پایین صفحه با 87 درجه فارنهایت کلاک می شد. ما دمای زیر 95 درجه را راحت می دانیم.

صفحه نمایش و صدا

صفحه 14 اینچی مات 1600 *900  ، تصاویر واضح و زاویه دید خوبی را ارائه می دهد ، هرچند که رنگ های آن گاهاً تیره به نظر می رسید. صفحه نمایش Latitude E6430 با 237 لوکس در نور سنج ما از متوسط ​​دسته بندی نوت بوک های سبک ( 203 لوکس )روشن تر است. پیکربندی T430 که بررسی کردیم دارای صفحه نمایش 768 * 1366 بود و در 147 لوکس کم نور بود.

وقتی پیش نمایش تریلرهای QuickTime با کیفیت 1080p برای "انتقام جویان" و "The Expendables 2" را تماشا می کردیم ، بیشتر تصاویر در بیش از 45 درجه واقعی باقی می ماندند ، هرچند صحنه های تاریک گاها خوب دیده نمی شدند. حتی از روبرو ، رنگ هایی مانند قرمز در زره پوش Iron Man یا آبی در لباس Captain America کسل کننده به نظر می رسید.

بلندگوهای دوتایی و رو به جلو Latitude E6430 صدای صحیحی را فراهم می کنند که برای تماشای فیلم و ارائه به اندازه کافی مناسب است ، اما به عنوان استریو خوب عمل نمی کند. وقتی صدای بیس سنگین "Forget Me Nots" ساخته پاتریس روشن را پخش می کردیم ، صدا واضح و روان بود ، اما به طو ویژه غنی نبود. صدای سنگین Scorpions "هیچ کس مثل شما" صدا مخدوش نبود ، اما توخالی و یکنواخت بود و صدای کمی بین بلندگوها از هم جدا بود. در هر دو حالت ، حداکثر میزان صدا به حدی زیاد بود که بتواند یک اتاق را پر کند.

پورت ها و وبکم

Dell Latitude E6430 را با انتخاب های خوبی از پورت ها ، در حالی که برخی از آنها را در هرجایی پیدا نخواهید کرد ، بسته بندی می کنند. در سمت راست یک اسلات ExpressCard / 54 قرار گرفته است ، که حتی در نوت بوک های تجاری نیز وجود دارد ، یک سوئیچ Wi-Fi سخت افزاری ، یک درایو نوری و سه پورت USB که دو تا از آنها با USB 3.0 سازگار هستند و یکی از آنها به عنوان پورت eSATA قابل استفاده است.

در پشت آن یک درگاه HDMI ، یک اسلات قفل کنزینگتون و یک اتصال اترنت قرار دارد. قسمت سمت چپ شامل یک اسلات SmartCard ، یک جک هدفون / میکروفون ، یک پورت VGA و یک پورت USB 2.0 است.

وب کم 1.3 مگاپیکسلی ، حتی در نور کم ، تصاویر واضح و بدون نویز را ارائه می دهد. با این حال ، رنگها بی روح هستند و صورت ما سایه به نظر می رسید ، حتی وقتی در یک اتاق کاملاً روشن نشسته بودیم.

عمر باتری

با نصب باتری 9 سلولی آپشنال ، Dell Latitude E6430 بسیار قدرتمند 10 ساعت و 37 دقیقه دوام آورد ، بیش از 4 ساعت بیشتر از متوسط نوت بوک های سبک و که عمر باتری آنها 6 ساعت و 33 دقیقه است. با این حال ، Lenovo ThinkPad T430 با باتری 9 سلولی خود 13 ساعت و 25 دقیقه دوام آورد.

لپ تاپ دل 6430 با کانفیگ زیر در سایت موجود می باشد. این لپ تاپ برای کاربری های زیر مناسب است:

  1. فیلم دیدن
  2. وبگردی
  3. نیمه مهندسی
  4. برنامه نویسی
  5. رندر نیمه حرفه ای
  6. طراحی نیمه حرفه ای

جهت حمایت از ما به صفحه اینستاگرام آرالپ بپیوندید و از آموزش های رایگان مراقبت از لپ تاپ استفاده کنید.

مشخصات فنی دل 6430

Bluetooth Bluetooth 4.0
Brand Dell
CPU 2.9-GHz Intel Core i7-3520M
Company Website http://www.dell.com
Display Size 14.1
Graphics Card NVIDIA NVS 5200M (1 GB GDDR3 - 3 GB share)
Hard Drive Size 256GB/500GB
Hard Drive Speed n/a
Hard Drive Type SSD Drive
Native Resolution 1600x900
Operating System MS Windows 7 Professional (64-bit)
Optical Drive DVD /-RW DL
Optical Drive Speed 8X
RAM 6GB
RAM Upgradable to 8GB
Size 13.86 x 9.49 x 1.27
Touchpad Size 3.2 x 1.75
USB Ports 4
Video Memory 64MB
Warranty/Support One year standard parts and labor
Weight 5.4 pounds
Wi-Fi 802.11 a/g/n
Wi-Fi ModelIntel Centrino Ultimate-N 6300 AGN