آرالپ  فروشگاه لپ تاپ استوک

آرالپ فروشگاه لپ تاپ استوک

اخبار ، معرفی و نقد و بررسی انواع لپ تاپ و سحت افزارهای کامپیوتر
آرالپ  فروشگاه لپ تاپ استوک

آرالپ فروشگاه لپ تاپ استوک

اخبار ، معرفی و نقد و بررسی انواع لپ تاپ و سحت افزارهای کامپیوتر

مزایای کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک

می دانید که حقوق کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک چقدر می باشد؟ شما هم به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین انواع لپ تاپ های دست دوم یا استوک هستید؟ از شما دعوت می شود که مطالب درج شده در وب سایت آرالپ را تا آخر همراهی نموده و اطلاعات مفیدی را به دست آورید.

برای دیدن لیست موجودی لپ تاپ های استوک ارزان آرالپ اینجا کلیک کن

کار در منزل می تواند مزایای زیادی را برای کاربران داشته باشد. در چنین وضعیتی افراد مجبور نخواهند بود برای انجام مسئولیت های خود، مسافت های طولانی را در طول روز پیموده و خود را به محل کار برسانند. همچنین اگر قصد دارید تا در منزل خود فعالیتی را شروع کنید، به برخی از تجهیزات نیاز خواهید داشت. بدون تردید یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز افراد را لپ تاپ شکل داده است. با توجه به این امر که امروزه قیمت لپ تاپ ها افزایش قابل توجهی را داشته است، خرید لپ تاپ جدید و نو برای کاربران مقرون به صرفه نمی باشد. بنابراین توصیه می شود که خرید لپ تاپ های دست دوم را در اولویت های خود قرار دهید.

کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک می تواند درآمدزایی بسیار بالایی را برای شما به ارمغان آورد. همچنین شما در وهله ی اول برای شغل مدنظرتان به سرمایه ی زیادی نیاز نخواهید داشت.  لپ تاپ های دست دوم یا استوک از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. کاربران می توانند از همین وب سایت پیش روی خود، لپ تاپ های یاد شده را مورد بررسی قرار دهند. شرکت ما از نشان اعتماد الکترونیکی برخوردار است. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده لپ تاپ دست دوم یا استوک مورد نیاز خود را از شرکت آرالپ تهیه و خریداری کنید.

لپ تاپ

لپ تاپ

توضیحاتی در مورد کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک

کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک امروزه یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که ذهن بسیاری از افراد را به سوی خود مشغول کرده است. شما نیز می توانید در دنیای مدرن امروزه، کسب و کارهای بسیار متعددی را مشاهده کنید که می توانید برای فعالیت در این کسب و کارها از راه دور اقدام کنید. بسیاری از کارهای یاد شده را با عنوان مشاغل دورکاری می شناسیم. با شیوع بیماری کرونا در جهان، بسیاری از افراد با علاقه مندی بالایی به دنبال کار در منزل بودند. همین امر نیز سبب شد تا لپ تاپ های دست دوم یا استوک اهمیت بالایی را در نزد بسیاری از کاربران داشته باشند. شما نیز می توانید با خرید یکی از بهترین انواع لپ تاپ های دست دوم یا استوک، شغل مدنظرتان را انجام داده و درآمد خوبی را در منزل تان به دست آورید.

کار در منزل با لپ تاپ دست دوم مناسب برای افرادی می باشد که فرصت کار در بیرون از خانه را ندارند. در بسیاری از مواقع کار در منزل می تواند بسیار سودآورتر و مفیدتر از کار در یک شرکت باشد. شما می توانید با توجه به اوضاع زندگی و توانایی های خود، کار در منزل را شروع کنید. البته برای شروع آن بایستی یکسری از مهارت هایی را نیز داشته باشید. همچنین می توانید با توجه به مهارتی که دارید، کار مناسبی را برای خود پیدا کرده و آن را در منزل تان به شکل دورکاری انجام دهید.

برای دیدن لیست موجودی کیس های استوک آرالپ اینجا کلیک کن

دورکاری

دورکاری

مزایای استفاده از لپ تاپ دست دوم یا استوک

استفاده از لپ تاپ دست دوم می تواند بسیار مفید باشد. در نظر بگیرید که لپ تاپ های استوک همان لپ تاپ هایی هستند که مهلت گارانتی استفاده از آنها به پایان رسیده و از کشورهای اروپایی وارد می شوند. چنانچه قصد کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک را در سر دارید، بهتر است که در مورد مزایای استفاده از لپ تاپ های مذکور اطلاعات را به دست آورید. مهمترین مزایای مربوط به لپ تاپ های دست دوم عبارتند از: داشتن قیمت بسیار مناسب، داشتن قابلیت ها و کیفیت ساخت بالا، مقاوم بودن، مناسب برای افراد در حوزه های مختلف، قابلیت ارتقاء،

شما نیز می توانید برای شروع کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک، هیچ گونه تردیدی را نداشته باشید. برای اخذ مشاوره رایگان در خصوص خرید لپ تاپ استوک نیز می توانید از وب سایت پیش روی خود اقدام نمایید.

مطلب پیشنهادی: راهنمای کامل خرید لپ تاپ استوک

کار در منزل

کار در منزل

کاربردهای لپ تاپ های دست دوم یا استوک

تنوع کار در منزل با لپ تاپ دست دوم بسیار بالا است. شما می توانید با در نظر گرفتن توانایی تان، شغل مناسبی را برای خود انتخاب کنید. همچنین کاربرد استفاده از لپ تاپ های دست دوم یا استوک گسترده می باشد. شما می توانید برای صندوق فروشگاه خود نیز از لپ تاپ های یاد شده استفاده کنید. همچنین یکی از محبوب ترین مشاغل را کار تایپ در منزل شکل داده است. افراد می توانند با فراگیری قواعد تایپ، به راحتی در منزل خود به فعالیت بپردازند. شما می توانید با خرید بهترین انواع لپ تاپ های دست دوم یا استوک، در منزل تان محتواهای سئو شده تولید کرده و از این طریق درآمد خوبی را به دست آورید.

حقوق کار در منزل اینترنتی چقدر می باشد؟

کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک می تواند درآمد زایی بالایی را داشته باشد. شما می توانید با کمترین هزینه های ممکن بهترین لپ تاپ های دست دوم یا استوک را تهیه نموده و کار خود را شروع کنید. حقوق کار با لپ تاپ  با توجه به نوع فعالیتی که انجام خواهید داد، متغیر می باشد. با این حال شما می توانید حقوق قانون کار را دریافت کنید. امروزه بسیاری از شرکت ها و موسسه ها نیز به دنبال استخدام افرادی هستند که به شکل دور کاری با آنها همکاری کنند.

لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

راهنمای خرید بهترین انواع لپ تاپ های دست دوم و کار تایپ در منزل

کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک امروزه مورد توجه بسیاری از دانشجویان، خانم های خانه دار، افراد بازنشسته، و دانش آموزان واقع شده است. افراد می توانند مهارت های لازم را در زمینه کار با لپ تاپ های دست دوم یا استوک به دست آورده و فعالیت مدنظر خود را آغاز کنند. همچنین بسیاری از افراد کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک را در اولویت های خود قرار می دهند. آنها به خوبی می دانند که کار در منزل می تواند مزایای زیادی را به دنبال داشته باشد. برای خرید لپ تاپ مورد نیاز خود نیز می توانید به راحتی از وب سایت پیش روی خود اقدام نمایید. شرکت آرالپ از معتبرترین شرکت ها در زمینه فروش لپ تاپ های دست دوم یا استوک می باشد.

مطلب پیشنهادی: برترین فروشگاه های لپ تاپ استوک

قیمت مربوط به لپ تاپ دست دوم یا استوک

کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک همانطور که در قسمت های قبلی نیز ملاحظه کردید، می تواند مزایای زیادی را داشته باشد. شما می توانید قیمت لپ تاپ های دست دوم یا استوک را با دقت بالایی مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید بهترین انواع لپ تاپ های یاد شده را تهیه و خریداری کنید. همچنین تنوع مربوط به لپ تاپ های دست دوم یا استوک بسیار بالا است. بنابراین قیمت های عرضه شده برای تجهیزات یاد شده نیز متغیر خواهد بود. در حالت کلی شما می توانید با کمترین هزینه های ممکن کار در منزل با لپ تاپ دست دوم یا استوک را آغاز کنید و درآمد خوبی را داشته باشید.

نقد و بررسی لپ تاپ استوک HP ProBook 650 G5

کل بازار نوت بوک به طرح های اولترابوک تغییر شکل داده است. صبر کنید، آیا واقعاً کل بازار نوت بوک ؟ نه، زیرا هنوز نمایندگانی از طراحی سنتی تر مانند HP ProBook 650G5 وجود دارد. در این بررسی گسترده می توانید دریابید که برای چه کسانی می توان این نوت بوک تجاری مقرون به صرفه را توصیه کرد.

این نقد و بررسی در تاریخ 26/06/2018 در سایت نوت بوک چک منتشر شده است.

نوت بوک های تجاری معمولاً چندان مقرون به صرفه نیستند. در مقایسه با لپ‌تاپ‌های مصرف‌کننده، شما در درجه اول برای قاب‌های باثبات‌تر، مستحکم‌تر و ویژگی‌های امنیتی، هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید. برای شرکت هایی که چندین هزار لپ تاپ برای کارمندان خود می خرند، پول زیادی در میان است، بنابراین هر تومن حساب می شود. و هر کارمندی به نوت بوکی نیاز ندارد که برای استحکام بهینه سازی شده باشد، زیرا برخی از لپ تاپ ها تقریباً ثابت کار می کنند و به ندرت حمل می شوند.

لینک خرید لپ تاپ استوک اچ پی HP ProBook 650 G5

دقیقاً برای چنین موارد استفاده، نوت بوک هایی مانند HP ProBook 650 G5 وجود دارد که واحد آزمایشی فعلی ما است: یک لپ تاپ تجاری مقرون به صرفه تر که هنوز ویژگی های زیادی را دارد که در محیط های تجاری مورد تقاضا هستند. از آنجایی که این مشتریان به شدت گزینشی عمل می کنند ، محیط بسیار رقابتی است و رقبا شامل نوت بوک های معروفی مانند Dell Latitude 5590 و Lenovo ThinkPad L570 یا Lenovo ThinkPad E580 هستند. همچنین یک رقیب داخلی در قالب HP ProBook 450 G5 وجود دارد که کمی مقرون به صرفه تر است.

لپ-تاپ-استوک-اچ-پی-HP-ProBook-650-G5-مشخصات-فنی

لپ تاپ ProBook 650 G5 واقعاً برای کسانی که بودجه بسیار کمی دارند نیز در نظر گرفته نشده است: واحد آزمایشی ما با Core i5-8265U اینتل، 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD دارای قیمت خرده فروشی حدود 1050 یورو با قیمت واقعی اغلب حدود 200 یورو کمتر است.

مشخصات فنی لپ تاپ استوک HP ProBook 650 G5

پردازنده: مدل Intel Core i5-8265U چهار هسته ای , فرکانس  1.6 - 3.9 GHz ,کش 6 مگابایت , معماری Whiskey Lake

کارت گرافیک: Intel Graphics UHD 620

حافظه رم: 16GB DDR4

صفحه نمایش: 15,6 اینچ 16:9, 1920*1080 پیکسل , 141 PPI, CMN15D3, IPS LED , مات

مادربرد: Intel Kaby Lake-U + iHDCP 2.2 Premium PCH

هارد: SSD,256GB  

کارت صدا:  Intel Kaby Lake-U/Y PCH - High Definition Audio

پورت ها: 3 USB 3.0 / 3.1 Gen1, 1 HDMI, 1 DisplayPort, 1 Kensington Lock, 1 Serial Port, 1 Docking Station Port, Audio Connections: Audio combo port, Card Reader: MicroSD card reader, 1 SmartCard, 1 Fingerprint Reader

شبکه: Intel Ethernet Connection I219-V (10/100/1000MBit/s), Intel Dual Band Wireless-AC 8265 (a/b/g/n = Wi-Fi 4/ac = Wi-Fi 5), Bluetooth 4.2

ابعاد: 2.4*37.7* 25.7 سانتی متر

باتری: 48 وات ساعت لیتیوم یون 

سیستم عامل: ویندوز 10 با معماری 64 بیت

دوربین:  Webcam: 720p

سایر مشخصات: Speakers: Stereo, Keyboard: 6 rows chiclet with numpad, Keyboard Light: no

وزن: 1.7 کیلوگرم

قیمت در زمان عرضه: 1100 یورو

لینک مشاهده در سایت اچ پی: HP homepage

توجه: سازنده ممکن است از قطعاتی از تامین کنندگان مختلف مانند پنل های نمایشگر، درایوها یا کارت حافظه با مشخصات مشابه استفاده کند.

لپ-تاپ-استوک-اچ-پی-HP-ProBook-650-G5-طراحی

طراحی لپ تاپ استوک HP ProBook 650 G5

در مقایسه با مدل قبلی اچ پی، ProBook 650 G4، طراحی را کاملاً تغییر داده است. ProBook جدید از طراحی مجدد سری EliteBook-800 با قاب کمتر گرد پیروی می کند و رنگ نقره ای حتی مانند قبل در طراحی غالب تر است. با این حال، تفاوت‌هایی با EliteBook در جزئیات وجود دارد، مانند وجود دو لولا کوچک‌تر به جای یک لولا بزرگ (حداکثر زاویه باز شدن هنوز حدود 135 درجه است). از آنجایی که ProBook 650 G5 به طور کامل از پلاستیک ساخته شده است، شباهت‌ها با EliteBooks گران‌تر بیشتر به نظر می‌رسد. این واقعاً به پایداری کمک نمی کند، و درایو DVD نیز کمکی نمی کند، حتی اگر از نظر ضخامت، ProBook به طور قابل توجهی بیشتر از EliteBooks باشد. برای مثال، تاب برداشتن واحد پایه نسبتاً آسان است. از طرف دیگر، تکیه گاه کف دست تا حد زیادی ثابت است، و همینطور صفحه کلید که فقط در گوشه پایین سمت چپ کمی در برابر فشار تسلیم می شود. پوشش پلاستیکی نمایشگر نیز نسبتاً ضعیف است و هر فشاری را تقریباً مستقیماً به نمایشگر منتقل می کند. علیرغم اینکه دستگاهی مقرون به صرفه است، از لپ تاپی با این رنج قیمت انتظار کمی کیفیت بیشتر داریم. کیفیت ProBook 450 G5 تا حدی بالاتر از همتای گران قیمت خود است.

برای انجام تعمیر و نگهداری، باید پوشش نگهداری را که تقریباً تمام قسمت پایینی را می پوشاند، بردارید. بعد از اینکه پیچ های متعدد را باز کردید، گیره ها را باز کردید و درپوش را جدا کردید، به حافظه رم، SSD 2280-M.2، یک اسلات رایگان 2.5 اینچی، باتری داخلی، کارت WLAN و درایو نوری دسترسی خواهید داشت. یک شکایت جزئی: در حالی که فن قابل مشاهده است، نمی توان آن را جدا کرد، زیرا چندین پایه بدنه در راه شما قرار می گیرد.

پورت های لپ تاپ استوک HP ProBook 650 G5

پورت های لپ تاپ ProBook 650 G5 به روز هستند و چیدمان نسبتا خوبی دارند. در سمت چپ لپ تاپ قفل کنزینگتون و کارت خوان هوشمند قرار دارد و کار را برای چپ دستان هنگام استفاده از ماوس راحت می کند. اما این در مورد سمت راست لپ تاپ صدق نمی کند. در سمت راست لپ تاپ پورت ترکیبی هدفون و میکروفون، USB 3.1 Gen1 Type-C، 2x USB 3.0 Type-A، HDMI، RJ45-Ethernet، RS-232، VGA ،پورت داک، microSD، پاور قرار دارند. این باعث می شود تا ترافیکی از کابل ها را درسمت راست ببینیم. به نظر ما اچ پی در این مورد می تواند بهتر عمل کند.

لپ-تاپ-استوک-اچ-پی-HP-ProBook-650-G5-چپ

سمت چپ: قفل کنزینگتون، درایو نوری، کارت خوان هوشمند

لپ-تاپ-استوک-اچ-پی-HP-ProBook-650-G5-راست

سمت راست: ترکیب صوتی، USB 3.1 Gen1 Type-C، 2x USB 3.0 Type-A، HDMI، RJ45-Ethernet، RS-232، VGA ،پورت داک، microSD، پاور

پردازنده Intel Core i5-8265U 

پردازنده Intel Core i5-8265U یک SoC چهار هسته ای کارآمد برای نوت بوک ها و اولترابوک ها بر اساس نسل Whiskey Lake است و احتمالاً در آگوست 2018 معرفی خواهد شد. در مقایسه با پردازنده های مشابه Kaby Lake-R (مانند Core i5-8250U) ، پردازنده های Whiskey Lake اکنون در یک فرآیند 14 نانومتری بهبود یافته (14 نانومتر ++) تولید می شوند و سرعت کلاک بالاتری را ارائه می دهند. معماری و ویژگی ها یکسان است. i5-8265U به عنوان مثال ارائه می دهد. سرعت کلاک توربو بالا 3.9 گیگاهرتز (در مقابل 3.4 گیگاهرتز i5-8250U) برای یک هسته (3.8 برای دو هسته، 3.7 گیگاهرتز برای هر چهار هسته). پردازنده گرافیکی یکپارچه همچنان Intel UHD Graphics 620 نام دارد و کنترلر حافظه دو کاناله همچنان از همان سرعت رم Kaby-Lake-R (DDR4-2400 / LPDDR3-2133) پشتیبانی می کند. تقویت سرعت حرارتی پشتیبانی نمی شود (فقط در Core i7-8565U).

تراشه‌های Whiskey Lake با یک PCH جدید تولید شده در 14 نانومتر استفاده می‌شوند که از USB 3.1 Gen 2 (10 Gbps) و قطعات CNVi WiFi/BT پشتیبانی می‌کند. اینتل اساساً از معماری میکرو مشابهی در مقایسه با Skylake و Kaby Lake استفاده می کند، بنابراین عملکرد در هر مگاهرتز تفاوتی ندارد. این بدان معناست که Whiskey Lake یک تراشه Kaby Lake است که در فرآیند بهبودیافته 14nm++ ساخته شده است.

عملکرد i5-8265U به سیستم خنک کننده لپ تاپ و محدودیت های TDP تعریف شده برای عملکرد کوتاه مدت و بلند مدت بستگی دارد. ما قبلاً شاهد تفاوت های بزرگی برای Kaby Lake-R (به عنوان مثال، معیارهای i7-8550U) بودیم، به خصوص برای عملکرد طولانی مدت (پایدار). بنابراین، جالب است که ببینیم چگونه می توان از سرعت کلاک اضافی توربو استفاده کرد. برای Core i7، اینتل بین 3 تا 11 درصد عملکرد بالاتری نسبت به نسل Kaby-Lake-R تخمین می زند و باید در Core i5 مشابه باشد (تا زمانی که خنک کننده کافی باشد).

لپ-تاپ-استوک-لنوو-Lenovo-Yoga-730-15IWL-پردازنده و کارت گرافیک

کارت گرافیک Intel UHD Graphics 620 

پردازشگر گرافیکی Intel UHD Graphics 620 (GT2) یک کارت گرافیک یکپارچه است که می توان آن را در پردازنده های مختلف ULV (ولتاژ فوق العاده پایین) نسل Kaby Lake Refresh (نسل هشتم Core) یافت. در مقایسه با پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 620 مشابه در پردازنده‌های Kaby Lake 2016، تنها نام آن از HD به UHD تغییر کرده است. این کارت گرافیک نرخ کلاک تا 1.150 مگاهرتز دارد و بنابراین 100 مگاهرتز بالاتر از HD Graphics 620 قدیمی (حداکثر 1.050 مگاهرتز) است و عملکرد قابل مقایسه ای را ارائه می دهد. HD 620 به دلیل نداشتن حافظه گرافیکی اختصاصی یا کش eDRAM باید به حافظه اصلی (2x64bit DDR3/DDR4) دسترسی داشته باشد.

عملکرد دقیق UHD Graphics 620 به عوامل مختلفی مانند اندازه حافظه نهان L3، پیکربندی حافظه (DDR3/DDR4) و حداکثر سرعت کلاک مدل خاص بستگی دارد و مانند Intel HD Graphics 620 و Intel HD Graphics 630 است. در مقایسه با گرافیک متوسط ​​HD Graphics 620، گرافیک UHD از پردازنده چهار هسته ای در معیارهای بازی ما کمی سود می برد. بنابراین، باید بین یک کارت گرافیک اختصاصی GeForce 910M و 920M از انویدیا قرار گیرد. اما برای بازی‌ها، درایورها مانند کارت‌های گرافیک GeForce به سرعت به‌روزرسانی و آزمایش نمی‌شوند. 

لپ-تاپ-استوک-اچ-پی-HP-ProBook-650-G5-کاربری 

کاربری لپ تاپ استوک HP ProBook 650 G5

با توجه به سی پی یو ( Intel Core i5-8265U ) ، کارت گرافیک ( Intel UHD Graphics 620 ) و همچنین قابلیت ارتقا، لپ تاپ استوک اچ پی HP ProBook 650 G5 برای کاربری های زیر مناسب است.

توصیه فروشگاه آرالپ این است که قبل از خرید از طریق واتساپ شرکت مشاوره خرید انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 لپ-تاپ-استوک-اچ-پی-HP-ProBook-650-G5-ارتقا

قابلیت ارتقا لپ تاپ استوک HP ProBook 650 G5

قابلیت ارتقا نسبت به توان سی پی یو و مادربرد در تمام لپ تاپ ها وجود دارد .شرکت های سازنده لپ تاپ این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دهند تا چند سالی به راحتی بتوانند لپ تاپ خود را با برنامه های روز سازگار نگه دارند. لپ تاپ استوک اچ پی HP ProBook 650 G5 این قابلیت را دارد که تا 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت هارد M.2 (2280) Single-Sided SSD را پشتیبانی کند. فروشگاه آرالپ این امکان را فراهم کرده که قبل از خرید بتوانید لپ تاپ مورد نظرتان را ارتقا دهید. 

توجه داشته باشید سی پی یو و کارت گرافیک در لپ تاپ قابل ارتقا نیست.

راهنمای خرید بهترین کیس استوک اداری و فروشگاهی

کیس کامپیوتری چیست

کیس یا شاسی کامپیوتر بخشی از سیستم است که عوامل داخلی یک کامپیوتر را در کنار هم نگه می دارد. اکثر کیس ‌ها از آلومینیوم تشکیل شده‌اند، اما برخی از آن‌ ها شامل شیشه ‌های سکوریت شده به ‌عنوان کل یا بخشی از بدنه رایانه شخصی هستند. هر کیس دارای ابعاد خاصی است و می خواهید برای اطمینان از فضای کافی برای همه اجزا، باید به آن توجه کرد.

کیس کامپیوتری

کیس کامپیوتری

انواع کیس استوک برای کاربری های مختلف - لیست موجودی های آرالپ

سه اندازه اصلی کیس عبارتند از: برج کامل، برج میانی و مینی تاور. کیس برج کامل بیشترین فضا را برای قطعات داخلی فراهم می کند و بیشترین فضا را در هر منطقه کاری اشغال می کند. اگر قصد دارید یک کامپیوتر برای یک کسب و کار یا خانه بسازید، کیس برج میانی انتخاب بهتری و عملی تری است. این برج کوچک در فضاهای کوچکتر مانند اتاق خواب یا دفاتر کوچک به راحتی جا می شود و فضای محدودی را برای اجزای داخلی ارائه می دهد. در میان تمام گزینه های موجود، کیس گیمینگ گسترده ترین سیستمی است که بیشترین فضا را اشغال می کند.

کیس استوک چیست؟

کیس استوک تعاریف مختلفی دارد. نام‌ های متفاوتی نیز برای کیس استوک بکار می‌ رود. کیس استوک می‌ تواند کیس‌ های موجود در انبار باشد. کیس دسته دوم یا استفاده‌ شده باشد. کالاهایی که بنا به هر دلیلی به فروشگاه پس آورده شده و به انبار منتقل می‌ شوند. کیسی که تولید شده اما بلااستفاده بوده، کالایی که یک مشکل جزئی دارد اما قابل‌ استفاده است و... اما  کیس استوک به‌ معنای کالای مرجوعی و از رده‌ خارج نیست. کیس استوک قبلاً توسط افراد مختلف استفاده‌ شده و بنا به هر دلیلی می‌ توانند پس‌ از تست و بررسی وارد بازار شده و به نام کیس استوک بفروش برسد. هنگامی‌ که می‌ خواهید کیس استوک خریداری کنید به فاکتورهای مختلفی که همه آن‌ ها را در ادامه محتوا آورده‌ ایم دقت کنید. کیس و مادربرد در اندازه‌ های مختلفی وجود دارد که برای خرید باید به این نکته هم توجه کنید. اندازه این مادربردها در تصویر زیر قابل‌ مشاهده است.

مادربرد مناسب کیس اداری

مادربرد مناسب کیس اداری

نکات مهم برای خرید بهترین کیس استوک اداری

ضروری است که قبل‌ از خرید کیس استوک اطلاعاتی کسب کنید. قبل‌ از خرید برای دانستن اطلاعات مهم در مورد پردازنده و هارد دیسک، حافظه رم، کارت گرافیک و سیستم عامل باید وقت صرف کنید. در هنگام خرید کیس کارکرده یا استوک باید نکاتی مد نظر قرار دهید. پس‌ از خواندن این مطلب متوجه می‌ شوید که بهترین کیس استوک چه نوع کیسی است. ابتدا و قبل‌ از هر چیز باید این مسئله را روشن کنید که به چه کیسی نیاز دارید و چه استفاده‌ ای از سیستم قرار است صورت بگیرد. کامپیوتری که با آن فقط کارهای عادی یک اداره یا فروشگاه انجام می شود با کامپیوتری که می‌ خواهید با استفاده از آن بازی های کامپیوتری انجام دهید متفاوت است. باید فعالیت‌ هایی که می‌ خواهید با سیستم انجام دهید را در نظر بگیرید سپس به موارد بعدی دقت کنید.

کارکرد کیس کامپیوتری استوک مناسب اداره و فروشگاه

کیس ها به ۳ دسته اصلی تقسیم می شوند. کیس های با قابلیت ارتقا، کیس های گیمینگ و کیس های ورک استیشن.

کیس گیمینگ همانطور که از نامش پیداست برای استریم و بازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از پردازنده‌ های اینتل و AMD با ظرفیت رم بالا و حافظه ssd با سرعت بالا استفاده می‌ کند که مناسب اداره و فروشگاه نیست.

اما کیس‌ های دیگر کیس های با قابلیت ارتقا نام دارند. برخی از این کیس ها سخت افزار حرفه‌ ای ندارند و از مادربرد های میان رده و پردازنده‌ های شرکت ای ام دی و اینتل استفاده می‌کنند. برخی از مادربرد های این نوع کیس ‌های استوک می‌ توانند امکانات بالاتری به کاربران بدهند. بنابراین می‌ توانید با ارتقاء رم و پردازنده و حتی کارت گرافیک این سیستم‌ ها را به کیس‌ های با قدرت پردازشی بسیار بالاتر تبدیل کرد. این کیس ها می‌ توانند مناسب کار اداری، خانگی، دانش‌ آموزی، دانشجویی و غیره باشند.

خرید بهترین کیس استوک اداری

خرید کیس استوک اداری

دسته‌ ای دیگر از کیس ها ، کیس های ورک استیشن نام دارند. این کیس‌ ها یک سخت افزار حرفه ای داشته و بسیار سریع ‌تر از کیس‌ های معمولی هستند. این کیس‌ های کامپیوتری برای افراد حرفه‌ ای و برای ارائه برنامه‌ های سنگین مورد استفاده قرار می‌ گیرند و در تحلیل فایل‌ های تصویری با حجم بالا کاربرد دارند. اما موضوع بحث این مقاله راهنمای خرید بهترین کیس استوک اداری و فروشگاهی با قیمت مناسب است. پس می‌خواهیم در ادامه کیس‌ های استوک با قابلیت ارتقاء را که مناسب اداره و فروشگاه هستند را بررسی کنیم.

برای خرید بهترین کیس استوک اداری مشخصات سخت افزاری کیس را در نظر بگیرید

اولین و مهم‌ ترین مسئله در سیستم‌ های کامپیوتری سی پی یو یا پردازنده است. برای خرید بهترین کیس استوک اداری پردازنده ای متناسب با نیاز شما در اداره انتخاب‌ کنید. پردازنده های امروزی با مارک اینتل یا AMD انتخاب کنید که قادر به اجرای برنامه‌ های فروشگاه شما باشند. رم و هارد را طبق نیاز بررسی کنید. سعی کنید متناسب با آنچه که می‌ خواهید یک سیستم خوب در نظر بگیرید.

برای مثال می‌ توان به کیس استوک اچ پی HP Prodesk 600 G1 با پردازنده i5 نسل 4 سایز مینی و امکان ارتقای دلخواه اشاره کرد.HP Prodesk 600 G1 یک کیس پرقدرت استوک است که برای اداره و فروشگاه شما بسیار مناسب می‌ باشد. این کیس با مادربرد DDR3 نسبت‌ به مدل‌های دیگر این شرکت در کلاس بالایی قرار دارد.

مشخصات فنی HP Prodesk 600 G1

  • نام تجاری: HP
  • هارد دیسک: 500 گیگابایت
  • رم: 4 گیگابایت
  • نوع هارد: ATA-4
  • نوع رم: DDR3
  • پردازنده: Intel i5 چهار هسته ای
  • کارت گرافیک: Intel HD
  • سرعت پردازنده: 3.2 گیگاهرتز
  • معماری پردازنده: Haswell
  • نام تجاری پردازنده: اینتل
  • ابعاد: 14*3*10 اینچ
  • سیستم عامل: ویندوز 10 

همچنین از کارت گرافیک داخلی از برند اینتل و ظرفیت ۷۷۳ مگابایت بهره‌مند است. یکی از بهترین کیس‌ هایی است که به جرأت می‌ توان گفت به بهترین شکل توان انجام کارهای اداری و فروشگاهی را دارد. قیمت بسیار مناسب این دستگاه نیز توانسته یکی دیگر از مزیت‌ های آن باشد. با توجه به مشخصاتی که دارد و امکانات سخت‌ افزاری که ارائه می‌ دهد یک انتخاب ویژه برای محل کار شما است.

خرید بهترین کیس استوک اداری

خرید بهترین کیس استوک اداری

راهنمای خرید بهترین کیس استوک اداری

امروزه خرید کیس استوک اداری در بازارهای کشور رونق بسیار خوبی گرفته است. به همین دلیل نیاز است تا کاربران قبل از خرید اطلاعات لازم را برای خرید کیس فروشگاهی استوک مناسب با نیاز خود کسب نمایند. ما در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم.

خرید بهترین کیس استوک اداری باتوجه به بودجه و همچنین مشخصات مورد نظر صورت می گیرد. انتخاب کیس متناسب با نیازهای کاری شما بستگی به این دارد که شما یک کسب و کار کوچک دارید یا یک مرکز داده بزرگ.

ویژگی های اساسی بهترین کیس استوک برای کسب و کار

یکی از مهم ترین ابزارها برای کسب و کار سیستم های کامپیوتری هستند. امروزه همه کسب و کار ها به سیستم های کامپیوتری نیاز دارند بنابراین باید ویژگی های اساسی کیس های استوک را بدانید.

  • پردازنده یا cpu

هرچه سرعت پردازنده کیس استوک بالاتر باشد کارهای شما سریع تر انجام می شود. خرید کیس استوک با پردازنده بسیار بالا موجب هدر رفتن کاربرد آن می شود. بنابراین پردازنده با سرعت متوسط نیز برای اداره یا فروشگاه کارایی دارد حتما نیاز به پردازنده پر سرعت نیست.

  • حافظه داخلی

برای خرید بهترین کیس استوک اداری حافظه داخلی نیز امری مهم است. حافظه داخلی یک مکان برای ذخیره اطلاعات و نرم افزار های کسب و کارتان است. اگر کسب و کارتان طوری است که مدام در حال ذخیره سازی اطلاعات هستید یک کیس استوک با هارد مناسب خریداری کنید که بتواند فایل های حجیم را نگهداری کند.

خرید کیس اداری

خرید کیس اداری

  •  رم

از دیگر اجزای مهم کیس استوک رم است. هرچه رم بالاتر باشد سیستم کامپیوتری بهتر عمل می کند. سعی کنید یک رم مناسب خریداری کنید تا در طول روز بدون هیچ وقفه ای عملیات مورد نظر را انجام دهید.

موارد دیگری که اهمیت دارند نوع صفحه نمایش، اتصال بی سیم، سیستم عامل و همچنین کارت گرافیک است که همگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. این موارد سلیقه ای بوده و در هنگام خرید با کمک کارشناس فروش می توانید نوع آن ها را انتخاب کنید.

مشخصات بهترین کیس استوک اداری

برای خرید بهترین کیس استوک اداری باید مشخصات محصول را مورد ارزیابی و بررسی بیشتری قرار داد و ضمن دقت در ویژگی های آن فروشگاه معتبر و مورد اعتماد را برای سفارش و خرید بهترین کیس استوک اداری انتخاب نماییم.

برندهای مختلفی از کیس دست دوم اداری ارزان در بازار فروش موجود می باشد. هرکدام مشخصات مختلفی دارند و با توجه به مشخصات و مدل کیس، قیمت کیس استوک اداری مشخص می گردد. لذا در هنگام خرید به ویژگی و مشخصات کیس دقت کنید.

از نمونه مدل های کیس اداری پرفروش در بازار کیس استوک با برند اچ پی می باشد. فروش کیس استوک اداری این برند با قیمت های مختلف در بازار انجام می گیرد که ما بهترین قیمت های فروش این محصول را برای شما ارائه می کنیم. در اینجا به بررسی یک نمونه از مدل برند اچا می پردازیم تا نمونه ای از مشخصات فوق العاده بی نظیر این برند را برای شما بررسی کرده باشیم.

کیس استوک HP Compaq Elite 8300

کیس استوک HP Elite 8300 با ترکیبی عالی از عملکرد، پایداری و قابلیت اطمینان، مزیتی را که شما برای کاربری های مختلف به آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. توجه: مشخصات مربوط به HP 8300 Elite زیر ممکن است وقت خرید کیس، کمی متفاوت باشند. به همین دلیل قبل از خرید با کارشناس فروش آرالپ تماس بگیرید و از مشخصات فنی اطمینان حاصل کنید.

مشخصات فنی HP Elite 8300

  • نام تجاری: HP
  • هارد دیسک: 500 گیگابایت 7200 RPM- حداکثر 8 ترابایت
  • رم: 4 گیگابایت-حداکثر 32 گیگابایت
  • نوع هارد: ATA-4
  • نوع رم: DDR3
  • چیپست مادربرد: Intel Q77 Express
  • پردازنده: Intel i5-3470 چهار هسته ای  
  • کارت گرافیک: Intel HD Graphics 2500
  • سرعت پردازنده: 3.2 گیگاهرتز
  • نام تجاری پردازنده: اینتل
  • ابعاد محصول: 14*3*10 اینچ
  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • پورت های پشت کیس: چهار USB 3.0- دو USB 2.0 - یک VGA - یک مینی Display Port - یک عدد سریال RS-232 -یک عدد RJ45 LAN
  • پورت های جلو کیس: چهار پورت USB 2.0 - یک جک هدفون - یک جک میکروفون
  • منبع تغذیه:240W Active PFC (طبق مشخصات HP Compaq 8300 Elite)
  • درایو نوری: DVD LightScribe
  • ابعاد: 4.0*13.3*14.9 اینچ (10.0 *33.8*37.9 سانتی‌متر)
  • وزن: 16.7 پوند (7.6 کیلوگرم)

خرید مینی کیس اچ پی

خرید مینی کیس اچ پی

خرید کیس استوک با ظرفیت 500 گیگابایت هارد دیسک تمام فضای مورد نیاز برای ذخیره انواع داده ها را در اختیار شما قرار می دهد. از فیلم های دیجیتال گرفته تا فایل های مرتبط با کار، فیلم ها، اسناد، کتاب های الکترونیکی و موارد دیگر. این کامپیوتر از برند HP توسط Windows 10 Pro اجرا می‌ شود که نه تنها با ویژگی‌ های ضروری که برای شما به ارمغان می‌آورد، زندگی شما را آسان ‌تر و روان ‌تر می‌ کند، بلکه شما را با ویژگی ‌های بصری و پیشرفته جدیدی آشنا می‌ کند که آن را به یک همراه روزمره تبدیل می ‌کند. کامپیوتر HP Elite 8300 با طراحی مشکی براق با خطوط تیز و پشتیبانی از صفحه کلید انگلیسی و فارسی تکمیل شده است.

به لطف 6 درگاه USB 3.0 نوع A، چهار پورت USB 2.0 نوع A و یک درگاه USB 3.0، می توانید کیس کامپیوتر HP Elite 8300 را بدون نگرانی با تمام دستگاه های مورد نیاز خود متصل کنید.

در هنگام خرید کیس استوک باید تمام فاکتورهای مهم را مد نظر قرار داد با یک اسلات کارت حافظه، تمام پورت های مورد نیاز را در اختیار دارید. شما این انتخاب را دارید که کامپیوتر HP Elite 8300 خود را با نمایشگر دلخواه خود متصل کنید و با یک کارت گرافیک داخلی، هر زمان که بخواهید می توانید از گرافیک، رنگ ها و وضوح لذت ببرید. اتصال بی سیم نیز با کارت ترکیبی Wi-Fi 2x2 802.11ac و بلوتوث 4.2 آسان است.

امنیت در بهترین حالتش از حداکثر سطوح امنیتی که می توانید با رایانه شخصی HP Elite 8300 دریافت کنید، لذت ببرید. HP Sure Start Gen 3 از شما در برابر حملات و تهدیدات مختلف محافظت می کند. برای مدیریت و کنترل بیشتر بر روی رایانه خود، کیت مدیریت پذیری HP به شما این فرصت را می دهد که به راحتی دستگاه خود را از طریق مدیر پیکربندی مرکز سیستم مایکروسافت مدیریت کنید.

گفتنی است که برای خرید بهترین کیس استوک اداری باید ویژگی های دیگری را مد نظر قرار داد از جمله قیمت فروش که بهترین قیمت های فروش کیس اداری را برای شما عزیزان در این سایت آورده ایم تا بتوانید متناسب با بودجه خود کیس مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید کیس استوک باید علاوه بر ویژگی های سخت افزاری به نرم افزارهای قابل پشتیبانی و پیاده سازی در این مدل های کیس نیز دقت نمود.

نتیجه گیری

در هنگام خرید کیس استوک انواع برند و مدل ها موجود است که لازم است برای خرید بهترین مدل کیس دست دوم اداری ارزان فروشگاه مناسبی را انتخاب کرد و خوشبختانه سایت فروش ما یک از بهترین فروشگاه های کیس استوک می باشد. سخت‌افزار دائماً در حال پیشرفت است، بنابراین هر سیستم جدید احتمالاً سریع‌ تر از سیستم ‌های قبلی است.

خرید کیس استوک در برندهای مختلف را می توان از سایت اینترنتی آرالپ پیدا نمود و این فروشگاه یکی از معتبرترین فروشنده ها در زمینه کیس استوک می باشد. چه بخواهید چیزی بخرید یا فقط اطلاعاتی به دست آورید، ما تمام توان خود را انجام می دهیم تا مطمئن شویم که از خرید خود کاملا راضی هستید.

 

نقد و بررسی لپ تاپ استوک Panasonic Toughbook CF-53

لپ تاپ سرسخت! قوی از هر نظر ! لپ تاپ استوک پاناسونیک Toughbook CF-53 یکی از لپ‌تاپ‌های سرسخت نازک‌تر و قابل حمل‌تر در دسته خود است که آن را به گزینه‌ای عالی برای کار میدانی تبدیل می‌کند. متأسفانه، یک مشکل بزرگ مانع از آن می شود که همراه ایده آل برای استفاده در فضای باز باشد.

این نقد و بررسی در تاریخ 05/10/2018 در سایت نوت بوک چک منتشر شده است.

سری Toughbook سری قدیمی لپ‌تاپ‌های مقاوم پاناسونیک است که از سال 1996 تولید می شود. لپ تاپ Toughbook CF-53 Lite با اندازه 14 اینچی امروزی یکی از جدیدترین مدل‌های موجود و همچنین یکی از نازک‌ترین ها در سری خود برای قابلیت حمل بهتر است. در این بررسی، عملکرد آن و مقایسه آن با یک لپ‌تاپ اداری معمولی مجهز به گزینه‌های مشابه پردازنده Kaby Lake را بررسی خواهیم کرد.

لینک خرید لپ تاپ استوک پاناسونیک Panasonic Toughbook CF-53

پاناسونیک Toughbook CF-53 دارای پورت ها و گزینه های ارتباطی بسیار بیشتری نسبت به لپ تاپ های معمولی است. پیکربندی پایه Toughbook 53 در حال حاضر با قیمت 1400 دلار آمریکا از طریق فروشگته های آنلاین به فروش می رسد. پیکربندی های Lite، Prime و Performance در سری CF-53 موجود است.

لپ-تاپ-استوک-پاناسونیک-Panasonic-Toughbook-CF-54-مشخصات-فنی

مشخصات فنی لپ تاپ استوک Panasonic Toughbook CF-53

پردازنده: مدل Intel Core i5-3320M دو هسته ای , فرکانس  2.4 - 3.0 GHz ,کش 3 مگابایت , معماری Skylake 

کارت گرافیک: Intel Graphics HD 4000 

حافظه رم: 8GB DDR3

صفحه نمایش: 13 اینچ 16:9, 768*1366 پیکسل , 112 PPI و B140XTN, AUO2E3C, TN LED, مات

مادربرد: Intel Kaby Lake-U iHDCP 2.2 Premium PCH

هارد:HDD,500GB 

کارت صدا: Intel Kaby Lake-U/Y PCH - High Definition Audio

پورت ها: 3 USB 3.0 / 3.1 Gen1, 1 HDMI, 1 Kensington Lock, Audio Connections: 3.5 mm combo, Card Reader: SDXC reader

شبکه: Intel Ethernet Connection I219-LM (10/100/1000MBit/s), Intel Dual Band Wireless-AC 8265 (a/b/g/n = Wi-Fi 4/ac = Wi-Fi 5), Bluetooth 4.0

ابعاد: 3*34.5* 27.1 سانتی متر

باتری: 33 وات ساعت لیتیوم یون , 350 mAh

سیستم عامل: ویندوز 10 با معماری 64 بیت

سایر مشخصات: Speakers: Stereo, Keyboard: Chiclet

وزن: 2.7 کیلوگرم

قیمت در زمان عرضه: 1400 یورو

لینک مشاهده در سایت پاناسونیک: Panasonic homepage-Panasonic notebook section

توجه: سازنده ممکن است از قطعاتی از تامین کنندگان مختلف مانند پنل های نمایشگر، درایوها یا کارت حافظه با مشخصات مشابه استفاده کند.

لپ-تاپ-استوک-پاناسونیک-Panasonic-Toughbook-CF-54-طراحی

طراحی لپ تاپ استوک Panasonic Toughbook CF-53

پاناسونیک CF-53 پوشیده از منیزیم را به عنوان باریک ترین لپ تاپ 14 اینچی نیمه مقاوم موجود در حالی که همچنان مطابق با استانداردهای MIL-STD-810G و IP51 است، تبلیغ می کند. در مقایسه با Dell Latitude 14 Rugged چهارده اینچی، لپ تاپ پاناسونیک در واقع تقریباً دو برابر نازک‌تر و دو برابر سبک‌تر است تا اندازه کلی آن شبیه به Alienware سنتی باشد. سطوح بافت دار آن حتی به سمت مرکز صفحه کلید محکم و سفت است، جایی که اکثر لپ تاپ های دیگر اغلب خم می شوند. لولاهای 180 درجه محکم هستند و در هنگام تایپ مطلقاً بدون هیچ گونه پیچ و تاب عمل می کنند و پیچش درپوش به حداقل می رسد. علیرغم اینکه بسیار نازکتر از مدل های قبلی خود است، به نظر نمی رسد که CF-53 کیفیت ساخت را در این بهبود، قربانی کرده باشد. نقطه ضعف قابل توجه پایین سطح درب خارجی منیزیم است که در آن خم شدن جزئی هنگام اعمال فشار می تواند رخ دهد. خوشبختانه حداقل است و هیچ نگرانی در طول استفاده وجود ندارد.

پورت های لپ تاپ استوک Panasonic Toughbook CF-53

چند پورت اصلی در CF-53 اختیاری هستند، از جمله VGA، مینی سیم دارای 4G LTE و کارت PC. پیکربندی آزمایشی ما، مدل پایه بدون این گزینه‌ها برای تجربه‌ای بی‌پرده است. موقعیت پورت می‌توانست بهتر باشد زیرا بسیاری از پورت‌ها به آداپتور AC نزدیک هستند، جایی که کابل‌ها به ناچار در هم می‌پیچند. در همین حال، هیچ پورتی در لبه سمت چپ لپ تاپ ما وجود ندارد.

لپ-تاپ-استوک-پاناسونیک-Panasonic-Toughbook-CF-54-پشت

پشت: USB 3.0، HDMI، مینی سیم،

لپ-تاپ-استوک-پاناسونیک-Panasonic-Toughbook-CF-54-چپ

سمت چپ: اسلات 2.5 اینچی SATA III قابل جابجایی، قفل Kensington

لپ-تاپ-استوک-پاناسونیک-Panasonic-Toughbook-CF-54-راست

سمت راست: کلید Wi-Fi، صدای 3.5 میلی‌متری، خواننده SD، 2x USB 3.0، RJ-45

پردازنده اینتل Core i5-3320M 

سی پی یو Intel Core i5-3320M یک پردازنده سریع دو هسته ای برای لپ تاپ ها بر اساس معماری Ivy Bridge است. با توجه به Hyperthreading، دو هسته می توانند تا چهار رشته را به صورت موازی اداره کنند که منجر به استفاده بهتر از پردازنده می شود. هر هسته سرعت پایه 2.6 گیگاهرتز را ارائه می دهد اما می تواند به صورت پویا نرخ کلاک را با Turbo Boost تا 3.1 گیگاهرتز (برای 2 هسته فعال) و 3.3 گیگاهرتز (برای 1 هسته فعال) افزایش دهد. به عنوان نسل قبلی Core i5-2520M مبتنی بر Sandy-Bridge، یک L3-Cache 3 مگابایتی ارائه می دهد.

معماری Ivy Bridge یک قالب بهبود یافته از معماری Sandy Bridge با بهبود عملکرد کارت گرافیک و پردازنده است. پردازنده‌ها در 22 نانومتر (در مقابل پردازنده‌های Sandy Bridge 32 نانومتری) تولید می‌شوند و اولین پردازنده‌هایی هستند که ترانزیستورهای سه بعدی را برای افزایش بازده انرژی در مقایسه با پردازنده‌های Sandy Bridge با کلاک مشابه معرفی می‌کنند. سایر ویژگی های جدید پشتیبانی یکپارچه PCI Express 3.0 و DDR3(L)-1600 است.

عملکرد Core i5-3320M به دلیل پیشرفت های معماری کمی بالاتر از پردازنده Sandy Bridge با کلاک مشابه است. در نتیجه، عملکرد کلی مشابه i7-2640M قدیمی است.گرافیک مجتمع Intel HD Graphics 4000 دارای 16 واحد اجرایی (EU) با کلاک 650 مگاهرتز تا 1200 مگاهرتز با Turbo Boost است که آن را به یکی از انواع سریع‌تر تبدیل می‌کند. درست مانند بسیاری دیگر از Ivy Bridge دو هسته ای، i5-3320M دارای TDP 35 وات است. بنابراین، حتی لپ تاپ های کوچکتر نیز می توانند از Core i5 استفاده کنند.

لپ-تاپ-استوک-پاناسونیک-Panasonic-Toughbook-CF-54-پردازنده و کارت گرافیک

کارت گرافیک Intel HD Graphics 4000

پردازشگر گرافیکی Intel HD Graphics 4000 (GT2) یک کارت گرافیک یکپارچه است که در پردازنده های Ivy Bridge در سال 2012 گنجانده شده است. کلاک پایه را می توان به طور خودکار با استفاده از فناوری Turbo Boost اورکلاک کرد. بسته به مدل پردازنده، کلاک پایه و توربو ممکن است به شدت متفاوت باشد و در نتیجه عملکرد گرافیکی قطعات ULV در مقایسه با قطعات چهار هسته‌ای دسکتاپ و لپ‌تاپ گران‌قیمت متفاوت باشد. در مقایسه با Intel HD Graphics 3000 در پردازنده‌های Sandy Bridge، کارت گرافیک HD 4000 کاملاً بازطراحی شد و سایه‌زن‌های با قابلیت DirectX 11، سخت‌افزار Tessellation، حافظه کش سطح 3 اختصاصی و پشتیبانی DirectCompute را ارائه می‌دهد. بنابراین IPC می تواند حتی 2 برابر سریعتر از Sandy Bridgeباشد و در کل تا 60 درصد عملکرد بیشتر (3DMark Vantage) ممکن است.

رمزگشای ویدئویی یکپارچه به نام Multi Format Codec Engine (MFX) نیز بهبود یافته است و حتی امکان رمزگشایی همزمان ویدیوهای 4K را نیز فراهم می کند. DXVChecker MPEG2، VC1، WMV9 و H264 را به عنوان کدک های پشتیبانی شده فهرست می کند. QuickSync برای رمزگذاری سریع ویدیوها نیز برای عملکرد بالاتر و کیفیت تصویر بهتر بهینه شده است. یکی دیگر از ویژگی های جدید پشتیبانی از حداکثر 3 نمایشگر مستقل ارائه می دهد. طبق گفته اینتل، DisplayPort 1.1 (حداکثر 2560x1600) و HDMI 1.4 (حداکثر 1920x1080 بدون هک) توسط تراشه پشتیبانی می شوند. با توجه به فرآیند تولید 22 نانومتری 3D Tri-Gate، مصرف انرژی باید نسبتاً کم باشد. TDP کل بین 18 وات (ULV) تا 45 وات برای پردازنده های لپ تاپ مصرف کننده متغیر است.

لپ-تاپ-استوک-پاناسونیک-Panasonic-Toughbook-CF-54-کاربری

کاربری لپ تاپ استوک Panasonic Toughbook CF-53

با توجه به سی پی یو ( Intel Core i5-6300U ) ، کارت گرافیک ( Intel HD Graphics 520 ) و همچنین قابلیت ارتقا، لپ تاپ استوک پاناسونیک Toughbook Panasonic CF-53 برای کاربری های زیر مناسب است.

توصیه فروشگاه آرالپ این است که قبل از خرید از طریق واتساپ شرکت مشاوره خرید انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

لپ-تاپ-استوک-پاناسونیک-Panasonic-Toughbook-CF-54-جمع بندی

قابلیت ارتقا لپ تاپ استوک Panasonic Toughbook CF-53

قابلیت ارتقا نسبت به توان سی پی یو و مادربرد در تمام لپ تاپ ها وجود دارد .شرکت های سازنده لپ تاپ این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دهند تا چند سالی به راحتی بتوانند لپ تاپ خود را با برنامه های روز سازگار نگه دارند. لپ تاپ استوک پاناسونیک Toughbook Panasonic CF-53 این قابلیت را دارد که تا 16 گیگابایت رم و 4 ترابایت هارد inch 2.5 internal SSD یا SATA 6.0Gb/s را پشتیبانی کند. فروشگاه آرالپ این امکان را فراهم کرده که قبل از خرید بتوانید لپ تاپ مورد نظرتان را ارتقا دهید. 

توجه داشته باشید سی پی یو و کارت گرافیک در لپ تاپ قابل ارتقا نیست.

منبع:نقد و بررسی لپ تاپ استوک Toughbook Panasonic CF-54

نقد و بررسی لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350

اولترابوک قابل تبدیل Dell Latitude 7350 ترکیبی از یک اولترابوک، یک تبلت و یک تبلت قابل تبدیل است. ترکیبی از عملکرد بی‌صدا، صفحه کلید خوب و زمان‌های کار طولانی باتری، آن را به همراهی برای کاربران تجاری تبدیل کرده است.

این نقد و بررسی در تاریخ 9/01/2015 در سایت نوت بوک چک منتشر شده است.

لپ تاپ تبلت شو Dell Latitude 7350 دستگاهی از دسته  Convertible جداشدنی است. Dell یک تبلت 13.3 اینچی با خنک کننده غیرفعال را با یک پایه صفحه کلید ترکیب می کند. این دستگاه در حالت بسته با یک اولترابوک قابل مقایسه است و برای کاربران تجاری طراحی شده است: TPM، یک سنسور اثر انگشت و یک کارت خوان SmartCard موجود است. بررسی ما نشان می دهد که آیا این لپ تاپ جایگزین خوبی برای نوت بوک های معمولی 13.3 یا 14 اینچی است.


مشخصات فنی

مشخصات فنی لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350

پردازنده: مدل Intel Core -5Y71 دو هسته ای , فرکانس  1.2 - 2.9 GHz ,کش 4 مگابایت , معماری Broadwell 

کارت گرافیک: Intel Graphics HD 5300

حافظه رم: 8GB DDR3

صفحه نمایش:13.3 اینچ 16:9, 1920*1080 پیکسل , capacitive, Sharp LQ133M1, IPS, براق

مادربرد: Intel Broadwell-Y PCH-LP (Premium)

هارد: SSD,256GB  

کارت صدا:  Intel Broadwell PCH-LP - High Definition Audio Controller

پورت ها: 2 USB 3.0 / 3.1 Gen1, 1 Mini DisplayPort, Audio Connections: combined stereo jack, Card Reader: SD, 1 SmartCard, 1 Fingerprint Reader, Sensors: Orientation sensor, NFC, TPM 2.0

شبکه: Intel Dual Band Wireless-AC 7265 (a/b/g/h/n = Wi-Fi 4/ac = Wi-Fi 5), Bluetooth 4.0

ابعاد: 1.9*32.0* 22.9 سانتی متر

باتری: 30 وات ساعت لیتیوم یون Polymer

سیستم عامل: ویندوز 10 با معماری 64 بیت

دوربین:  Webcam: 2 MP (front), 8 MP (rear)

سایر مشخصات: Speakers: stereo, Keyboard: Chiclet, Keyboard Light: yes

وزن: 1.66 کیلوگرم

قیمت در زمان عرضه: 1598 یورو

لینک مشاهده در سایت دل: Dell homepage-Dell notebook section

توجه: سازنده ممکن است از قطعاتی از تامین کنندگان مختلف مانند پنل های نمایشگر، درایوها یا کارت حافظه با مشخصات مشابه استفاده کند.

طراحی لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350

طراحی لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350

بدنه لپ تاپ کاملا مشکی است و دل از سطوح مات استفاده می کند. فقط صفحه نمایش و قاب نمایشگر دارای سطوح براق هستند. پشت تبلت و پایین داک از فلز ساخته شده است در حالی که بقیه شاسی از پلاستیک ساخته شده است. این تبلت دارای اتصال مکانیکی با پایه کیبورد است. یک اهرم کوچک می تواند مکانیسم اتصال را آزاد کند. دسترسی به سخت افزار تبلت آسان است زیرا می توانید قاب پشتی را که فقط با گیره های پلاستیکی محکم شده است جدا کنید. پیچ استفاده نمی شود.

این لپ تاپ کیفیت ساخت خوبی دارد، فقط پایداری می تواند بهتر باشد. ممکن است تبلت را کمی بچرخانید. داک صفحه کلید از طرف دیگر بسیار محکم تر است. داک همان مسائلی را که ما از بسیاری از نوت بوک ها می دانیم، آشکار می کند. می توانید به راحتی داک را با مقداری نیرو در کناره های صفحه کلید فرو ببرید. لولا حداکثر زاویه باز شدن را تنها در حدود 120 درجه می دهد زیرا دستگاه با زاویه بازتر واژگون می شود. لولا تبلت را به خوبی در موقعیت خود نگه می دارد. باز کردن دستگاه با یک دست امکان پذیر نیست.

پورت های لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350

علاوه بر یک جک استریو ترکیبی، خود تبلت همچنین دارای یک سنسور اثر انگشت، یک SmartCard و کانکتور برق خود است (در پایین تبلت، قابل استفاده در ترکیب با داک نیست)، اما هیچ پورت یا کارت USB وجود ندارد. این پورت ها روی داک کیبورد قرار دارند. دل این داک را به پورت های ضروری مجهز کرده است: از یک Mini DisplayPort می توان برای اتصال نمایشگرهای خارجی و همچنین دو پورت USB 3.0 استفاده کرد. پورت‌های اضافی را می‌توان با آداپتورهای جداگانه (USB 3.0 به HDMI/VGA/Ethernet/USB 2.0) برای پورت USB 3.0 استفاده کرد.

طراحی لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350 پورت جلو

جلو: در بالای صفحه نمایش دکمه پاور و SmartCard Reader قرار دارد.

طراحی لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350 پورت پشت

پشت: قسمت پشتی داک صفحه کلید اکثر پورت ها را در خود جای می دهد: USB 3.0، Mini DisplayPort، اسلات برای قفل Kensington، USB 3.0، برق AC

طراحی لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350 چپ

سمت چپ: در سمت چپ تبلت، جک استریو ترکیبی قرار دارد.

طراحی لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350 راست

سمت راست: در سمت راست تبلت دکمه ویندوز، دکمه تنظیم صدا و شکافی برای قفل کنزینگتون قرار دارد.

پردازنده Intel Core M-5Y71

پردازنده Intel Core M-5Y71 یک پردازنده دو هسته ای ULV (فوق کم ولتاژ) مبتنی بر معماری Broadwell است که در اواخر سال 2014 راه اندازی شد. به لطف TDP آن فقط 4.5 وات (قابل تنظیم)، پردازنده برای تبلت ها و تبلت های خنک کننده غیرفعال مناسب است. نوت بوک 2 در 1. علاوه بر دو هسته پردازنده با Hyper-Threading با فرکانس 1.2 تا 2.9 گیگاهرتز، این تراشه همچنین یک پردازنده گرافیکی HD Graphics 5300 و یک کنترلر حافظه دو کاناله LPDDR3/DDR3L(-RS) تا 25.6 گیگابایت بر ثانیه را ادغام می کند. این تراشه در فرآیند 14 نانومتری با ترانزیستورهای FinFET ساخته شده است.

معماری Broadwell نشان دهنده "تیک" در مدل تیک تاک اینتل است، که به معنای کوچک شدن نسل قبلی خود Haswell است. فرآیند تولید 14 نانومتری جدید با ترانزیستورهای سه بعدی FinFET نه تنها باعث بهبود بهره وری انرژی می شود، بلکه اندازه قالب به میزان قابل توجهی کوچکتر برای بسته ها و دستگاه های فشرده تر می شود. پردازنده Core M-5Y71 محدوده توربو بسیار گسترده ای از 1.2 تا 2.9 گیگاهرتز ارائه می دهد. با این حال، فرکانس واقعی تا حد زیادی توسط TDP محدود شده است. در حالی که پردازنده در معیارهای کوتاه شبیه Core i7-4500U (Haswell، 15 W) است، عملکرد آن تحت بارگذاری کامل مداوم شروع به کاهش می‌کند. بر این اساس، هدف اصلی از راندمان بالاتر برادول، کاهش مصرف برق به جای بهبود عملکرد خام است.

معماری Broadwell اولین تراشه اینتل است که به طور کامل از DirectX 11.2 و همچنین OpenCL 1.3/2.0 و OpenGL 4.3 پشتیبانی می کند. ویدئو به صورت بومی از طریق DisplayPort 1.2 یا HDMI 1.4a خروجی خواهد شد. با این حال، استاندارد جدید HDMI 2.0 پشتیبانی نمی شود.

کارت گرافیک Intel HD Graphics 5300 

پردازشگر گرافیکی Intel HD Graphics 5300 (GT2) یک کارت گرافیک یکپارچه Broadwell است که در اواخر سال 2014 معرفی شد. این کارت را می توان در پردازنده های Core M ULV مانند Core M-5Y70 یافت. در حالی که GPU با مصرف انرژی بسیار کم خود می درخشد، عملکرد خام بسیار پایین است و برای بازی های مدرن به سختی کافی است. معماری Broadwell دارای یک کارت گرافیک مبتنی بر معماری Intel Gen8 است که در مقایسه با نسل قبلی Gen7.5 (Haswell) از جنبه های مختلف بهینه شده است. از جمله، آرایه های سایه زن به نام "subslice" دوباره سازماندهی شده اند و اکنون هر کدام 8 واحد اجرایی (EU) ارائه می دهند. سه زیر اسلایس یک "برش" را برای مجموع 24 EU تشکیل می دهند. همراه با پیشرفت‌های دیگری مانند حافظه پنهان L1 بزرگ‌تر و جلویی بهینه‌شده، کارت گرافیک یکپارچه سریع‌تر و کارآمدتر از نسل قبلی خود شده است.

کارت گرافیک HD Graphics 5300 نشان دهنده نسخه میان رده خانواده پردازنده گرافیکی Broadwell است و از یک تکه با 24 EU تشکیل شده است. فراتر از آن، یک نوع پایین رده (GT1، 12 EUs) و همچنین مدل های بالاتر (GT3/GT3e + eDRAM، 48 EUs) نیز وجود دارد. همه پردازنده‌های گرافیکی Broadwell از OpenCL 2.0 و DirectX 11.2 پشتیبانی می‌کنند. موتور ویدیو اکنون می‌تواند H.265 را با استفاده از سخت‌افزار ثابت و همچنین شیدرهای کارت گرافیک موجود رمزگشایی کند. حداکثر سه نمایشگر را می توان از طریق DP 1.2/eDP 1.3 (حداکثر 3840 x 2160 @ 60 هرتز) یا HDMI 1.4a (حداکثر 3840 x 2160 @ 24 هرتز) متصل کرد. با این حال، HDMI 2.0 پشتیبانی نمی شود.

بسته به پردازنده خاص، حداکثر فرکانس کارت گرافیک بین 800 تا 900 مگاهرتز متغیر است. با این حال، به دلیل TDP بسیار پایین، میانگین کلاک در برنامه های سه بعدی به طور قابل توجهی کمتر خواهد بود. بنابراین، HD 5300 به سختی از HD 4000 یا HD 4200 قدیمی بهتر عمل می کند، اما برای عملکرد مشابه به انرژی بسیار کمتری نیاز دارد.به لطف یک فرآیند 14 نانومتری جدید، کل تراشه Core M تنها با 4.5 وات TDP مشخص شده است و برای تبلت هایی که به صورت غیرفعال خنک می شوند مناسب است. TDP منعطف است و می تواند کاهش یا افزایش یابد که تأثیر قابل توجهی بر عملکرد دارد.

کاربری لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350

کاربری لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350

با توجه به سی پی یو ( Intel Core M-5Y71 ) ، کارت گرافیک ( Intel HD Graphics 5300 ) و همچنین قابلیت ارتقا، لپ تاپ استوک دل Dell Latitude 7350 برای کاربری های زیر مناسب است.

توصیه فروشگاه آرالپ این است که قبل از خرید از طریق واتساپ شرکت مشاوره خرید انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

قابلیت ارتقا لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350

قابلیت ارتقا لپ تاپ استوک Dell Latitude 7350

قابلیت ارتقا نسبت به توان سی پی یو و مادربرد در تمام لپ تاپ ها وجود دارد .شرکت های سازنده لپ تاپ این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دهند تا چند سالی به راحتی بتوانند لپ تاپ خود را با برنامه های روز سازگار نگه دارند. لپ تاپ استوک دل Dell Latitude 7350 این قابلیت را دارد که تا 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت هارد M.2 (2280) Single-Sided SSD را پشتیبانی کند. فروشگاه آرالپ این امکان را فراهم کرده که قبل از خرید بتوانید لپ تاپ مورد نظرتان را ارتقا دهید. 

توجه داشته باشید سی پی یو و کارت گرافیک در لپ تاپ قابل ارتقا نیست.

منبع: نقد و بررسی لپ تاپ استوک دل Dell Latitude 7350