آرالپ  فروشگاه لپ تاپ استوک

آرالپ فروشگاه لپ تاپ استوک

اخبار ، معرفی و نقد و بررسی انواع لپ تاپ و سحت افزارهای کامپیوتر
آرالپ  فروشگاه لپ تاپ استوک

آرالپ فروشگاه لپ تاپ استوک

اخبار ، معرفی و نقد و بررسی انواع لپ تاپ و سحت افزارهای کامپیوتر

اظهار نظر مارک زاکربرگ در مورد هدست اپل ویژن پرو

مارک زاکربرگ نظرات خود را در مورد Vision Pro اپل، اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت که این هفته در WWDC رونمایی شد، به اشتراک گذاشته است. زاکربرگ در جلسه ای با کارمندان متا که توسط The Verge پخش شد، گفت که تحت تأثیر دستگاه اپل قرار نگرفته است و این نشان دهنده تضاد فاحش بین ارزش ها و دیدگاه های متا و اپل برای آینده محاسباتی است.

زاکربرگ گفت که ویژن پرو اپل هیچ پیشرفت تکنولوژیکی قابل توجهی ارائه نکرده است که متا قبلا کاوش و آزمایش نکرده باشد. او گفت که اپل ترجیح داد صفحه نمایش با وضوح بالا را به مقرون به صرفه بودن و قابل حمل بودن ترجیح دهد، در نتیجه دستگاهی با قیمت 3499 دلار ساخته شد و برای کار کردن به بسته باتری خارجی و یک کابل نیاز داشت. او گفت که هدست آینده متا Quest 3 که 499 دلار قیمت دارد و به‌صورت بی‌سیم اجرا می‌شود، برای مخاطبان بزرگ‌تری قابل دسترس‌تر و جذاب‌تر خواهد بود.

زاکربرگ همچنین از دیدگاه اپل در مورد نحوه استفاده مردم از ویژن پرو انتقاد کرد و گفت که بسیار منزوی و منفعل است. او گفت که دیدگاه متا برای متاورس و حضور اساساً اجتماعی و فعال بود و به مردم اجازه می‌داد تا با روش‌های جدید تعامل داشته باشند و احساس نزدیکی کنند. او گفت که دستگاه متا به گونه‌ای طراحی شده است که افراد را قادر می‌سازد کارها را انجام دهند، نه فقط تماشای چیزها.

زاکربرگ به کارمندانش که در مقر متا در منلو پارک، کالیفرنیا جمع شده بودند، گفت: "من فکر می کنم که اعلام آنها واقعاً تفاوت در ارزش ها و دیدگاهی را که شرکت های ما به این موضوع ارائه می دهند به گونه ای که فکر می کنم واقعاً مهم است را نشان می دهد." برای اولین بار از سال 2020. "ما نوآوری می کنیم تا مطمئن شویم که محصولات ما تا حد امکان در دسترس و مقرون به صرفه برای همه باشد و این بخش اصلی کاری است که انجام می دهیم."

زاکربرگ گفت که کنجکاو است ببیند اپل چه چیزی را اعلام خواهد کرد، اما به نظر نمی رسد نگران رقابت باشد. او گفت که متا مدت زیادی است که فضای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را رهبری می کند و ده ها میلیون کوئست فروخته است. او گفت که متا در بازی های VR و تناسب اندام به موفقیت دست یافته است، اما همچنین جاه طلبی هایی برای رسیدن به سطح بالاتر و بازار محاسباتی عمومی که اپل هدف قرار داده است دارد. او گفت که Meta’s Quest Pro که سال گذشته راه اندازی شد، یک شکست نبود، بلکه یک تجربه یادگیری بود.

زاکربرگ درباره دستگاه اپل گفت: «بدیهی است که من هنوز آن را ندیده‌ام، بنابراین وقتی با آن بازی کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و مردم چگونه از آن استفاده می‌کنند، بیشتر یاد خواهم گرفت. اما ببینید، من فکر می‌کنم که ما در موقعیت خوبی هستیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد